Bærbar - Tastatur, touchpad og mus duer ikke!

  • Goddag!


    Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig her!


    Her den anden dag da jeg tændte min bærbare computer, duede den ikke. Tastaturet virkede ikke, touc-pad'en duede ikke og da jeg koblede usb-musen til duede den heller ikke.


    Jeg ringede fluks til LG's, i øvrigt elendige, kundeservice, eftersom det er en LG M1 Dual Express Pro jeg ejer. Jeg fik besked på at tage batteriet ud og lade computeren stå strømløs weekenden over. Det mente ham fyren jeg snakkede med kunne virke. Noget med et lille batteri inde i computeren der skulle aflades.


    Dette har dog ikke hjulpet, og jeg er på lige så bar bund som før.


    Det skal desuden tilføjes at det ikke er nogen genvejsknap på tastaturet der låser for det hele. Det har jeg undersøgt.


    Jeg beder nu, grædende på knæ, jer om hjælp!


    Ved i hvad problemet kan skyldes, og hvordan jeg kan afhælpe det?


    Mvh. Anders.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    kontakt supporten igen. hvis de ik har en løsning, ska du bare kræve at de selv reparere den. de har solgt dig den så ska de også lave den.


    Der er bare det ved det at garantien er udløbet, så jeg skal nok selv betale.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Noget med et lille batteri inde i computeren der skulle aflades.







    Hvis du har mulighed for at kunne få åbnet din bærbar, så ligger der et ligge batteri der inde på bundkortet, som du skal tage ud og vente lidt og så sætte det i igen. < sådan er det i hvert fald på en stationær. :) .. Et forsøg værd.

  • hej, jeg har samme problem, men dette er dog kun selv touch padden der er i stykker, man skal trykke flere gange på den, nomalt skulle jeg kun trykke 1 gang for at komme ind på noget, en enkelt berøring var nok, men sådan er det ikke mere, jeg har haft den pc i næsten et år..

    Jeg hedder Rasmus,
    er 15 år kan godt lide at spiller computer, spiller for det meste WoW og Css