FALLOUT 3 problem

  • hej.
    er gået lidt i stå i fallout 3 til min ps3. er kommet til the citadel hvor jeg skal snakked med scribe rothild men han vil ikk snakke med mig??? der står bare pick pocket når man går hen til ham.. kan faktisk ikk snakke med nogen som helst?? prøvede så en anden mission der hedder those! men da jeg så skal overbringe en nyhed til drengen kan jeg heller ikk snakke med ham så kan ikk komme videre?? hva er det lige der er galt??

  • hvis konsoludgaven minder bare lidt om PC-udgaven... så kan det sagtens være din char sidder fast i "sneak mode", det kan forklare hvorfor der bare står pickpocket...


    Hvis din sneak (tror jeg den hedder) skill er meget høj, så kan det sagtens være de ikke kan se dig...


    Kører du ellers med nyeste patch osv. ?

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Det spil har så mange bugs.. Spillede xbox version hvor jeg kom til de "underjordiske" børn hvor jeg skulle gøre ting for og komme ind.. jeg kunne INTET gøre derfra.... Stoppede med og spille den der...:(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zippydk
    Det spil har så mange bugs.. Spillede xbox version hvor jeg kom til de "underjordiske" børn hvor jeg skulle gøre ting for og komme ind.. jeg kunne INTET gøre derfra.... Stoppede med og spille den der...:(


    kom der ik en masse updates til det game som der bla. gjorde til GTA4 til 360eren?