Je sidder fast i spillet. jeg er ved sådan et tempel hvor jeg skal få nogen stature til at køre ud. og kan så hoppe ud på dem. jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg skal hoppe hen efter den anden.
Nogen som er kommet fordi der?
Je sidder fast i spillet. jeg er ved sådan et tempel hvor jeg skal få nogen stature til at køre ud. og kan så hoppe ud på dem. jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg skal hoppe hen efter den anden.
Nogen som er kommet fordi der?
hvis det der, med sådanne nogle kæmpe statuer der kommer ud og en afsats der klapper ned, så skal du ud og befri 2 af dem som bliver blokket med træ ved at slå på dem
Det har jeg gjordt. men hvordan skal jeg komme der op kan hoppe op til de 2 statuer men når jeg skal op på den træ bro kan jeg ikke hoppe langt og højt nok.
smid adamantium kløerne i dem og hiv dig op...eller kan man ikke det i spillet
QuoteOprindeligt indlæg af SenZer
Det har jeg gjordt. men hvordan skal jeg komme der op kan hoppe op til de 2 statuer men når jeg skal op på den træ bro kan jeg ikke hoppe langt og højt nok.
dobbel hop er svaret
Okay :D`har ellers kikket om man kunne det. er det bare 2 hurtige hoppe efter hinanden?
så kom jeg over det. synes godt nok det dårlige ved spillet er at man flere steder skal kunne hoppe virkelig godt for at komme videre. Lidt latterlig at han kan jumpe så han på folk. også kan han ikke hoppe særligt langt. lol
Ja, man skulle næsten tro det ikke er baseret på virkelige hændelser!!!
Anders