Gaming bærbar til 8 k

  • Hej alle tweakere :D jeg skal til at have ny bærbar.. jeg skal på gymnasiet efter sommerferien, så den skal bruges til skole og gaming.. som overskriften siger sig sel,v har jeg et budget på 8000 kr.


    Jeg har kigget lidt på forskellige modeller..


    http://www.edbpriser.dk/Produc…oducts&Soegeord=msi+gx620
    Den her msi gx620 er faldet meget i pris på det seneste, og dens processer kan overclockes til 2,7 ghz.. den har en speciel overclocknings knap..


    Ellers har jeg kigget lidt på Acers 6920G model og lidt på MMvision n585, problemet med den MMvision er bare at, den ikke har et så fedt design :P ved godt at det er ligemeget med designet, og det er indmaden der tæller, men synes stadig den skal se godt ud :D...



    Men håber i kan hjælpe mig


    Mvh
    Buro :)

  • Ja Den der Msi Gx620 har jeg også kikket på :D Den er nok den bedste til dens pris men kkunne da godt tænke mig at se om der er andre der har afaringer med den ?

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • Det tror jeg ikke :) Alien ware har lavet sli men det er også det eneste størrer jeg har set :D men en med sådan en gx620 kunne være god at få fat i inden man køber den ikke ?
    :D

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • Ja, Har jeg også og har overvejet den det ville være et fint valg pga. dens specs :) Men husk, Det er inmaden der tæller ikke designet :)

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

    Rettet en gang, sidst af Blackwolf ().

  • Din MSI ser meget godt ud. Har prøvet at finde andre tilsvarende, men det er svært til 8k. Hvis du gik lidt over kunne du få meget mere.


    Går ud fra den skal have mindst:
    #2,2gHz Core2duu
    #512mb 9600 (eller tilsvarende ATI, hvis du kan lide dem...?!)
    #4Gb Ram



    Jeg fandt en dell der var ca. lige så god. Men den haved ATI kort og ved ikke om du kan lide det - er jeg ikke selv videre begejstret for.


    Men finfin maskine de selv fandt...