Indlæg af Buro

    Hej jeg skal til at have ny bærbar og jeg har kigget lidt rundt omkring... jeg har fundet frem til msi gx620 som ser meget fin ud, men så fandt jeg lige en MMVision med meget gode spec, til en super pris... men er de gode? og er desginet ok ? og hvordan er kvaliteten :)? nogle som har erfaringer med dem :P ? i må meget gerne skrive lidt om dem :D





    Tak på forhånd,


    mvh
    Buro

    Ja præcis :D ville være dejligt :P men er bare lidt bange for om, 9600 GT er begyndt at blive for gammelt et kort :P ? de nyere spil bliver mere og mere krævende... :P

    Hej alle tweakere :D jeg skal til at have ny bærbar.. jeg skal på gymnasiet efter sommerferien, så den skal bruges til skole og gaming.. som overskriften siger sig sel,v har jeg et budget på 8000 kr.


    Jeg har kigget lidt på forskellige modeller..


    http://www.edbpriser.dk/Produc…oducts&Soegeord=msi+gx620
    Den her msi gx620 er faldet meget i pris på det seneste, og dens processer kan overclockes til 2,7 ghz.. den har en speciel overclocknings knap..


    Ellers har jeg kigget lidt på Acers 6920G model og lidt på MMvision n585, problemet med den MMvision er bare at, den ikke har et så fedt design :P ved godt at det er ligemeget med designet, og det er indmaden der tæller, men synes stadig den skal se godt ud :D...



    Men håber i kan hjælpe mig


    Mvh
    Buro :)

    Ham som jeg så "kender" sagde også at hvis jeg downloadede + var på nettet eller evt. spillede ville den nok rumme meget op da det er en stor psu?


    Og altså jeg købte den for 3 dage siden jeg kan sagtens give den igen til komplett og købe en mindre istedet ville det være klogt, for "sikkerhedsskylden" eller skal jeg beholde den ?

    Ham som jeg så "kender" sagde også at hvis jeg downloadede + var på nettet eller evt. spillede ville den nok rumme meget op da det er en stor psu?


    Og altså jeg købte den for 3 dage siden jeg kan sagtens give den igen til komplett og købe en mindre istedet ville det være klogt, for "sikkerhedsskylden" eller skal jeg beholde den ?

    Hej alle jeg har købt et helt nyt system... det er:


    8800 GT x2 sli


    AMD phenom ii 940


    4 gb Ram OCZ 800 mhz


    og et Asus M2n32 - sli deluxe bundkort


    og en Psu fra chieftec på 750w...


    jeg købte den 750w psu fordi jeg fik af vide at den kun bruger det den skal bruge :S? men nu får jeg af vide at den stadig bruger 750w :S?? min gamle psu var på 230W så der er pæn stor forskel.. :S nogle kan som hjælpe passer det?

    Hej alle jeg Tweakere :P skal til at have ny PC... jeg skal have dette system:


    Nxzt Tempest kabinet


    OCZ 4 Gb RAM


    8800GT SLI


    AMD Phenom II 940


    2x160 harddiske Raid


    1 300 Gb harddisk


    Men jeg mangler bare en god PSU... hvor meget skal jeg ca bruge?? så det kører stabilit? og en af mine venner har en 850W psu er det for meget? bliver det for dyrt?, men han påstår at maskinen bruger kun det den skal passer det? hjælp (:


    Tak på forhånd


    Mvh


    Buro

    hvor befinder den sig ? og jeg giver 1000 for xbox + gta iv men har du da ikke noget ekstra et ekstra spil eller et eller andet du kan smide oveni ;)? de er faldet en del i pris :)