S: Macbook MB466

  • Macbook MB466, 2 Ghz, 2 GB ram, 160 GB harddisk


    Sælger min 3-4 måneder gamle macbook, da jeg vil have mig en normal pc igen :)


    Den står som ny på mit skrivebord, har altid brugt den som stationær med en ekstern skærm og tastatur. Aldrig flyttet med den.. Den er virkelig blevet passet på.


    Den er købt i Fona i holstebro.


    Der medfølger alt jeg fik med, plus en mini skærm adapter.. ( DVI)


    Kom med nogen bud. Den står som ny.. Folk kan evt. komme og se og prøve den :) Har også msn hvor i kan se den på cam..

  • Tror du det er guld du sælger?
    Tror du skal et andet sted hen hvis du vil have mega priser for Macs. Evt Blå Avis.


    Syntes budet ligger meget fint af hvad den ville være værd for nørder, evt prøv og sælge den på nogle UNI forums, der er flere dumme tøser som ikke aner hvad det er og er villig til at give en del for Macs bare for navnet.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Quiin :


    Om jeg er dum?
    Hhaha velkommen til endnu en ny tard herinde?


    Her er en lille guide:


    1. Skriv alt info om det du har tænkt dig at sælge? Herunder mangler du at nævne kvittering og evt. om der er garanti.


    2. Hvis du vil have at folk ikke "skambyder" så sæt en HBO (som betyder Højst Bydende Over = mindstepris)


    3. Tag gerne billeder af den og upload dem, da det som regel hjælper med at komme hurtigere af med den.


    P.s. Du skriver selv i annoncen at man skal byde! Så jeg tror bestemt ikke at jeg er "dum", så tag dig lidt sammen ikke! Mit bud er meget realistisk, da en ny koster 9k .. Som SSshadowS siger: "Tror du at det er guld du sælger"
    Hvis du forventer mere for den, så sæt den til salg på dba.

  • Tjae.. Jeg vil også sige at 5-6k er ganske rimeligt for sådan en bærbar :)


    Som sagt er der andre steder, hvor man kan få højere pris.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H