har bøvlet med at få Gainward285 til at kører sli med 2 ens kort-850w og nyt
msi bundkort... 1 kort sluger 200w og 2 sluger 300w.. i vantage accelrerer
physX vildt op til mellem 450-480w og låser på sort skærm....
så 280 sluger 53w. og nvidia skriver noget om 285 ikke bruger sli-connector osv
men har set flere kører med 285 sli herinde... har nogen gode råd omkring
at få det til at funke, så please help... har slået broen fra nu, for at kunne
bruge pc.... er en NorthQ 850w -4x25A 12v power rails../ 2x6 pin og 2x 6/8 pin
ej den bedste men burde ku starte op sku man mene
GTX285 sli HJÆLP
-
-
hjælper jo ikke at lave nye topics om det hele tiden...
-
Hvis det nu var mig, ville jeg prøve at lytte til nogen af de andre, som tilsyneladende ved noget om sagen. Har du mulighed for at prøve med en anden PSU? Det kunne jo tænkes at det kunne passe.
Jeg forstod ikke helt, kørte de fint på et andet bundkort, og nu kører de ikke længere? Har du prøvet at slette GFX driverne, og så installerer igen. Og du har self. lavet en ny installation af win, siden du skiftede bundkort. Det kommer ikke til at kører helt godt, uden at formaterer efter det skift.
Til sidst mener jeg ikke at dine problemer hører hjemme under overclocking og køling, da du selv har oplyst at det ihvertfald ikke er varme. Derimod ville jeg lægge den under hardware.
-
lytter netop til dem der ved noget om det zføli- har skiftet bundkort fra Platinum til Eclipse, fordi
Platinium kun kan kører sli med ati-kort... har opdateret win efterfølgende og bundkortsdrivere,
hvilket fik meddelsen : sli tilgængelige på denne version.-kom frem... opdaterede drivere i grafikkort til nyeste. men funger stadig ikke.. så en test af samme med 750w cosair der ligenøjagtigt ku trække det- - min 850w er på 25a-men er tilbøjelig til at tro det er den der gir
problemerne--- og tror folk har ret. har ingen mulighed for anden forsyning til tjek og vil være
sikker før jeg bestiller en 1200w for skal gryn til...kan ej starte med broerne på-der er skærm sort