er det muligt at få hvide baggrund væk og så bare få faded en blålig/sort/andet der passer fading..
Kunne være lidt mere behagelig at se på
Tror i ikke det ville se godt ud på et dankort? [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/052009/homer_jpg_595x325_crop_upscale_q85_big_thumb.jpg]

Redigereing af billede..
-
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
er det muligt at få hvide baggrund væk og så bare få faded en blålig/sort/andet der passer fading..
Kunne være lidt mere behagelig at se på
Tror i ikke det ville se godt ud på et dankort?http://peecee.dk/uploads/05200…upscale_q85_big_thumb.jpg
Tror ikke du skal bruge det på dit dankort da jeg er temmelig sikker på du ikke har tilladelse til det. Der er copyright på den salgs ting hvilket gør det ulovligt at bruge det.
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Tror ikke du skal bruge det på dit dankort da jeg er temmelig sikker på du ikke har tilladelse til det. Der er copyright på den salgs ting hvilket gør det ulovligt at bruge det.
så intet billede med homer på er lovligt?
heller ikke hvis jeg har købt en plakat og så bruger det billede på min pung eller lign? -
Du køber en plakat så har du ret til at have den hængende men ikke til at reproducere det eller bruge det på andre måder nej.
-
Du køber en plakat så har du ret til at have den hængende men ikke til at reproducere det eller bruge det på andre måder nej.nederen..
Så må jeg jo finde et andet "sjovt madfoto"nogen ideer?
-
Du kan se om der ligger et billede af homer på et stocksite et sted, det er langt fra sikkert og du vil jo nok komme til at betale en smule, men skulle du så give en tier overlevede du jo nok også det
Prøv istockphoto.com
-
lol, du kan da evt. bare prøve at se om de tager imod det billede der. Jeg har et Atlanta Falcons logo på mit VisaE
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
lol, du kan da evt. bare prøve at se om de tager imod det billede der. Jeg har et Atlanta Falcons logo på mit VisaEOm de tager imod eller aj så er det stadig ulovligt.
-
Om de tager imod eller aj så er det stadig ulovligt.
Det er der jo så meget der er
Men når de har oflk til at kigge på de motiver som bliver sendt ind, og de også smider mange tilbage, så kan det sgu da ikke gøre noget at prøve. Og hvem skulle lige komme og sige at man ikke må have det? Og hvem ved at du har det?
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Det er der jo så meget der er
Men når de har oflk til at kigge på de motiver som bliver sendt ind, og de også smider mange tilbage, så kan det sgu da ikke gøre noget at prøve. Og hvem skulle lige komme og sige at man ikke må have det? Og hvem ved at du har det?
Det er ulovligt og ikke tilladt hvis man bliver bonget kan det blive dyrt. Desuden snakker og vejleder vi her på tweak ikke om ulovligheder så lad os holder her!
-
Det er ulovligt og ikke tilladt hvis man bliver bonget kan det blive dyrt. Desuden snakker og vejleder vi her på tweak ikke om ulovligheder så lad os holder her!
Jojo
Men syntes nu ikke ligefrem jeg vejleder til at han skal gøre det. Han kan jo prøve hvis han har lyst... Det havde jeg i hvertfald gjort. Men der er jo ikke ret mange på tweak som gør noget der er ulovligt
-
Jeg har et billede af en musikkunster på mit dankort også, men jeg skrev personligt til kunstneren og fik en skriftlig tilladelse til det, sygt fedt
I Jyske Bank vil de ikke have "kendte figurer" som Homer, og forøvrigt ville billedet være alt for småt til et dankort, i hvert fald i Jyske.