Phenom II X4 955

• Hej, :cheers:

Jeg kunne ikke finde andre topic om dette.

Er der nogle der ved hvornår man kan købe AMD Phenom II X4 955 Black Edition her i danmark??

De skriver at den blev lanceret d.20/4 men kan ikke finde den her i Danmark endnu.

Venter lidt utålmodig, da jeg kun mangler den til at færdigøre min opgrader af mit system ;)

Oprindeligt indlæg af Daxy
    Hehe tak for det, har ellers være mange steder på nettet men var ikke faldet over denne side.

Rigtig mange tak for svar ;)

Ellers så skulle den kunne købes i engalnd allerede nu :)

Oprindeligt indlæg af Daxy

Ja det er rigtig, må lige kigge lidt på hvor jeg kan få den billigst, så den til 245$ her http://www.newegg.com/Product/…aspx?Item=N82E16819103674
    Det er jo lidt billigere end de 2000 Dkr som de mener den skal koste ved komplett.dk ;)

Men det kan også være at prisen falder når den først kommer i handel :)

Newegg er så hvis fra usa hvis jeg ikke husker helt forkert. Derfor skal du betale told og moms når pakken kommer til landet.

Hvilket vil sige at det samlede beløb næsten kommer op på det danske. Du skal handle inden for EU's grænser så er der penge at spare :D

• hvad med hos trend4pc.de i tyskland..de er hurtige og har oftest det nyeste....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.