Nissan Primera GT årgang 1997

• Så kom du ud og lege lidt :)

Den er klart bedst i farve, den s/h udgave forsvinder bilen helt ind i baggrunden.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Så kom du ud og lege lidt :)

Den er klart bedst i farve, den s/h udgave forsvinder bilen helt ind i baggrunden.

Jep, det var super selvom jeg var alene om det, men ikke så nemt som jeg lige havde regnet med.
    Men det lykkedes nogenlunde, selvom det er første forsøg på denne slags billeder. :)

• Ej, hvor Brian-agtigt :P

Synes det kunne være spændende med nogle opadrettede spots rundt omkring fx i siden. Hvis bilen er så skinnende ren at den formår at "shine" lidt så kan det aldrig være for meget med forskellige lyskilder.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Ej, hvor Brian-agtigt :P

Synes det kunne være spændende med nogle opadrettede spots rundt omkring fx i siden. Hvis bilen er så skinnende ren at den formår at "shine" lidt så kan det aldrig være for meget med forskellige lyskilder.

Hehe, ja det er en bil der kan flytte sig, men jeg kører ikke brianræs i den, den tid har jeg overstået for lang tid siden [Blocked Image: http://img2.imageshack.us/img2/3915/violin.gif]

Bilen er standard GT, der org. er monteret med anden kofanger-bagkogfanger-hækspoiler og sideskørter ( Og en lækker motor ), men andre kan self. fås, som ikke kommer til at ske da den skal være så org. som mugligt. :)