Fjernkontrol af Winamp?

• Er der nogen der kender et godt program til fjernkontrol af winamp over LAN?

Det bunder i at jeg er for doven til hele tiden at skulle rende til min stationære for at skifte nummer, hvis jeg nu kan gøre det via LAN fra min bærbare.
    Pt har jeg det til at fungere med et Java applet gennem browseren, men jeg bryder mig hverken om funktionaliteten eller udseendet af denne controller.

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• Du kan gøre det vi fjernskrivebord, som f.eks. Windows' indbyggede eller tredjepartsprogrammer som f.eks. UltraVNC.

Havde engang et program til min nu aflagte SE telefon der også kunne gøre det via Bluetooth.

Prøvede lige dette på min Nokia E66, virker ganske fint til basisfunktionerne!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Rettet en gang, sidst af ayu ().

• ja jeg kan huske jeg havde et program til min windåse mobile engang....kan ikke lige huske navnet men det kan google sikkert :-)

det er da langt mere snedigt end at bruge din bærbare eller noget andet :rules:

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

• Jeg har skam også et program til min telefon. Det er intet problem.
    Det er bare når jeg sidder og skriver projekt vil jeg kunne klare det direkte fra min laptop uden at skulle til at finde hverken telefon frem eller bevæge mit ind til min stationære.

Men jo, en vnc bliver nok den umiddelbare løsning.

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra