Ati Hd 3450

  • Jeg har lige købt et Readon HD 3450 og regnede med at der var det omformer stik fra DVI-I til hdmi med men det var der ikke..


    Mit problem er at jeg har læst at jeg kan få lyd ud over det DVI stik og via HDMI op til min skærm, men hvor kan jeg købe sådan et?

  • Prøv at kigge her


    http://www.av-connection.dk/?ML=304


    Du skal ikke vælge de helt billige discountkabler, men en god mellemvare. Ellers kan du tage kontakt til firmaet inden du bestiller, de er hvertfald behjælpelige med at løse dit problem på bedste vis.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • På linket fra første side, tror jeg du kan vælge det fra MSI eller HIS, da de begge udvikler gfx og nok kun laver adaptere dertil. Med et af dem skulle det virke.
    Gav 85kr for min adapter, da jeg købte et 2400pro for en del tid siden... Det virker både med elller uden lyd via gfx :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Nu har jeg prøvet at skrive til dem og høre om det omformer stik er med lyd da jeg ikke lige kan se om det er det i beskrivelsen af det.


    Den adapter du købte var det msi eller HIS? For så vil jeg bare købe samme mærke for så burde det virke.?