Blokering As WoW

  • Davs! jeg har et lille problem, Jeg går på en efterskole hvor IT-Pedelen har lært at blokere
    internet-porte. Så jeg ville gerne vide om nogle af jer har et godt program, til at snyde sig uden om blokeringen. vi har prøvet et program kaldt "YourFreedom", men en del af os blev hacket så det stoppede vi med. jeg vil nu vide om nogler af jer har et godt program. :rolleyes:

  • lav jeres lektier, det er jo ikke meningen i skal spille wow der...ellers havde han nok ikke blokeret det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Når du har fri kunne det være dejligt at spille wow.. på skolen? Hvorfor ik bare tage hjem og spille i stedet for? Kunne forstille mig i havde computer og internet derhjemme?!

  • Altså der findes jo stadig Merit, frikvarter og andre tidspunkter man kan spille på!

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • ja men hvorfor snakker i så ikke med ham om det istedet, evt at han lukker op for det efter kl 15 eller lign......eller at han åbner for de porte wow bruger....hvis i er en større flok der går op til skolens leder og snakker ordentlig med ham/hende så tror jeg da nemt i kan finde en løsning, der så også er lovlig

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.