Hello all.
Så kan EVGA X58 SLI Classified snart erhverves
http://www.edbpriser.dk/Produc…471&searchArea=&Soegeord=
ser sq lækkert ud, det burde man invistere i
dog skal man lige huske at det er Udvidet ATX str.
Hello all.
Så kan EVGA X58 SLI Classified snart erhverves
http://www.edbpriser.dk/Produc…471&searchArea=&Soegeord=
ser sq lækkert ud, det burde man invistere i
dog skal man lige huske at det er Udvidet ATX str.
Udvidet ATX str,,,,,,,,hvad vil det sige, og hvorfor skulle man lige købe sådan et kort, havde tænkt mig et Asus P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366
udvidet ATX = ikke standart str. det er str. end normalt ATX, det du kigger på Asus P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366 er alm. ATX str.
grunden til man skulle vælge det er pga. de 4 PCI-E lanes, så kan man køre tri-sli + et kort til feks. physix og så har det gode kølere sidden = mere OC for det meste (ser i hverfalde sådan ud med de kølere der er monteret)
Jeg kan ikke forestille mig et super high-end UDEN PS2 keyboard tilslutning
Det er mig nu en gåde at det skulle med
Men ellers lader det vidst til at være et ret frækt board..
nogle siger at det er lidt (2-3%) langsomere pga Nvidia chippen(Nf200) til 16/16/16 sli
og ikke som de andre x58 der som regel kører 16/16/8 eller 16/8/8.
Andre siger at de ikke mærker noget til det (Se EVGA furums)
Men ellers er det da et DYRT og frækt bundkort
tri-sli og stadig et lyd/raid kort.eller et til Psyx.
QuoteOprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
Jeg kan ikke forestille mig et super high-end UDEN PS2 keyboard tilslutning
Det er mig nu en gåde at det skulle med
Men ellers lader det vidst til at være et ret frækt board..
Der er da ikke nogen der stadigvæk bruger PS/2 til keyboards?
Når der nu sidder USB stik på keyboardet (de fleste), fatter jeg ikke hvorfor man ville bruge PS/2?
den eneste ulempe jeg pt kan se er at det er et Atx+ board ?`
Eatx ?
nogle der ved om det passer i et Antec 1200 ?
QuoteOprindeligt indlæg af Malk
Der er da ikke nogen der stadigvæk bruger PS/2 til keyboards?
Når der nu sidder USB stik på keyboardet (de fleste), fatter jeg ikke hvorfor man ville bruge PS/2?
man kan jo løbe ind i problemer med USB-keyboard så man bliver nødtil at starte op med ps2
QuoteOprindeligt indlæg af Animal-mik
den eneste ulempe jeg pt kan se er at det er et Atx+ board ?`
Eatx ?
nogle der ved om det passer i et Antec 1200 ?
du kunne evt. kigge på Antec's HP
Fedt board, men hvem ved deres fulde fem, vil give 3400-3500 for et bundkort? Det er jo helt hen i vejret.. Somom at i7 board'sne ikke er dyre nok i forvejen?
ser helt klart spændende ud men har lige skiftet til DFIs h8 så springer over evgas denne gang
QuoteOprindeligt indlæg af Exxon
Fedt board, men hvem ved deres fulde fem, vil give 3400-3500 for et bundkort? Det er jo helt hen i vejret.. Somom at i7 board'sne ikke er dyre nok i forvejen?
Enig. På den anden side er der også nogen der gerne smide x millioner for en Aston Martin.. De rige har mange glæder.
QuoteOprindeligt indlæg af dMITIj
man kan jo løbe ind i problemer med USB-keyboard så man bliver nødtil at starte op med ps2
Præcis har dog aldrig haft problemer med nvidia's chipset, Intel's har jeg derimod flere gange haft problemer med USB tilslutning...
er det ny så dyre længere ? jeg gav da 2200 for mit sidste s775 board gigabyte extreme p45 thingy og kan da se man kan få det nye low budget asrock til 1500kr så det er da ikke så meget dyre
QuoteOprindeligt indlæg af DmK
er det ny så dyre længere ? jeg gav da 2200 for mit sidste s775 board gigabyte extreme p45 thingy og kan da se man kan få det nye low budget asrock til 1500kr så det er da ikke så meget dyre
Nu er det så ikke alle der har lyst til at smide penge efter et AssRock-bundkort. Så hellere give nogle hundrede kr. ekstra og få noget der holder.
du har vist ik set tests af det så???
Klart det jeg ville købe hvis jeg gad give penge til et i7 setup
QuoteOprindeligt indlæg af hot_fifty
set tests jo ? du skal huske scores er pga det er billigt det scorer så højt designet er ok men jeg ville også hellere give mere og få kvalitet
Jeps, har læst et par tests af det. Det er ihvertfald ikke noget overbevisende for mig. Ville til hver en tid, hellere købe et Gigabyte GA-EX58-UD4P til de samme penge.
okay. har du læst tweakups review?
okay. har du læst tweakups review?
deres test skinner jo meget igennem på det er det første sådan rigtige lavpris x58 på markedet