Celina Ree

• Hej Theis.

Umiddelbart fine skud, dog ser det ud som om at focus ligger lidt forkert på første billede, men om det er med vilje at det skal ligge på skulderen skal jeg ikke kunne sige.
    Nr.2 billede er umiddelbart ok, synes godt de begge kunne bruge en smugle skarphed.

Men ingen tvivl om hvad du vil fortælle og har opnået med disse billeder, hygge-stemning og smukhed. :9xo

/Henrik

• Kan egentlig godt forstå hvad du siger med skarphed. Den ligger 100% på øjet også i billede 1, men kan godt se det ser lidt sjovt ud her i web udgaven :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hej Theis

Ja som henrik siger, fine skud... jeg er meget imponeret over kvaliteten 5D mrk II leverer ved de meget høje iso tal ( og selvfølgelig dit lækre objektiv :T)
    Jeg har lige "fået" min 5D mrk II dog "kun" med kit objektivet på, så nu glæder jeg mig bare til at få fingerene i noget 2.8 optik. :clap:

Mvh Merling :roller:

Oprindeligt indlæg af Merling
    Hej Theis

Ja som henrik siger, fine skud... jeg er meget imponeret over kvaliteten 5D mrk II leverer ved de meget høje iso tal ( og selvfølgelig dit lækre objektiv :T)
    Jeg har lige "fået" min 5D mrk II dog "kun" med kit objektivet på, så nu glæder jeg mig bare til at få fingerene i noget 2.8 optik. :clap:

Tillykke med det, det er jo bare et super nice kamera. :P

Oprindeligt indlæg af Merling
    Hej Theis

Tilløk med kameraet, nu er kit objektiv jo et lidt vidt begreb med det kamera :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• troede sq at Tweak.dk var fri for Celina Ree.. sorry men hader hende..

men nå.. ja, der mangler lidt fokus de rigtige steder.. ellers ser det sq da meget godt ud :hb:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Tilløk med kameraet, nu er kit objektiv jo et lidt vidt begreb med det kamera :)

Ja ok.. men det er købt som et sæt med en 24-105 f/4 L IS USM optik

(fik solgt min motorcykel og så skulle det satme være) :cheers:

Mvh Merling