Dual display problemer

  • Jeg er lige gået fra at køre single display til dual display, men har nu problemer med at ingen af mine spil gider åbne (undtagens World of Warcraft der kører fullscreen window mode). Når jeg launcher et spil, så blinker begge skærme som om den ikke aner hvilken skærm den skal bruge. Derefter minimerer den spillet og jeg kan starte forfra. Har søgt på google uden held.


    Begynder snart at få grå hår af det her, for det samme skete sidst jeg kom hjem til dual display igen. Dengang kom jeg ikke videre end bare at geninstallere spillet.


    Andre der har oplevet dette eller nogen der kender en løsning?


    På forhånd tak!

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

    Rettet en gang, sidst af RaZoR ().

  • Har prøvet uden held. Har lige geninstalleret det spil jeg har problemer med (Need For Speed Undercover) og det ser heller ikke ud til at gøre det. Har sågar nu også slået dual display fra uden held. Prøver lige med et par andre spil og ser om det er det samme.


    :edit:
    Har lige prøvet med Red Alert 3 med dual display slået til. Den gør nøjagtig det samme. Det er godt nok irriterende.

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

    Rettet en gang, sidst af RaZoR ().

  • Hvad har du sat dual screen op med windows eller nvida/ati indstillingerne?


    Og prøv evt med det andet ;)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Brain
    Hvad har du sat dual screen op med windows eller nvida/ati indstillingerne?


    Og prøv evt med det andet ;)


    Jeg har sat det op med nvidia control panel.


    Det med at prøve at spamme på den skærm hvor spillet åbner har jeg prøvet. Det har dog ikke hjulpet.
    Selvom jeg slår det fra igen, så minimerer den stadig spillene. Det virkede 100% inden jeg sat dual screen op. Nu virker det hverken med eller uden.



    :edit:
    Problemet er nu løst.
    Slog dual display fra, slukkede ned og startede op kun med 1 skærm sat til maskinen. Checkede om det virkede og satte derefter den anden skærm til og slog dual display til. Nu virker det med begge skærme sat på.


    Lukker tråden!

    Intel Core i5 2500K @ 4ghz - Corsair H70 Hydro
    ASUS P8P67 Pro - 8GB Corsair XMS3-12800 CL8
    Asus Radeon R9 280X DirectCU II
    Samsung 840EVO 500GB - 1xWD Blue 1TB

    Corsair HX620 - Lian Li PC-60FNWX

    Rettet 2 gange, sidst af RaZoR ().