Har lige fået en Battlefield Heroes Beta key, og det virker til at være et ganske udemærket spil. Er der andre der har fået en, og hvad er jeres nick evt. Mit er "gammelprut".

Battlefield Heroes
-
-
Jeg har lige fået min idag!
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Jeg har lige fået min idag!Det har jeg også, har dog lidt problemer med min forbindelse engang imellem så jeg ryger ud en gang i ny og næ. Men det ser umiddelbart lovende ud
-
Noget nyt om hvornår det bliver "udgivet" eller hvad man nu skal sige.
-
Oprindeligt indlæg af Kolyzer
Noget nyt om hvornår det bliver "udgivet" eller hvad man nu skal sige.Indtil videre er det 31dec 2009, efter hvad jeg kan læse mig til. Lyder godt nok lidt langt væk når man tænker på beta allerede har været ude et stykke tid?
-
Ja, og betaen fungerer ret godt.
Min character hedder KillaloT derinde.
-
Lyder godt nok vildt når man tænker på det oprindeligt var sat til sommeren 2008
-
jeg spiller også beta bare ikke så meget
og hvis de virkelig tror på de priser så kommer battlefield heroes til at faile så meget
-
Jeg hedder phoque derinde
-
jeg har os lige installeret det igen, da jeg installerede XP igår på min nye hdd
-
Jeg fik min beta key igår
Men må indrømme at jeg er rimelig skuffet det spil er blæst op og med den forsinkelse der har været på spillet skulle man jo tro at det var blevet forbedret.
Jeg kom ind på en server og med det samme ligger man mærke til at der er to som snyder og det er bare ikke godt nok.
Det spil bliver sku ligesom alle andre BF2 spil kedeligt i længden. Er lige stoppet med BF2 på klan niveau grundet at jeg ikke gider mere også fordi at klanen lukker og slukker til fordel for COD5, som jeg meget hellere vil spille
-
har også fået beta, men den vil ikke downloade clienten..omkring 80% får jeg en fejl og download afsluttes
-
Så fik jeg endelig min beta-key, dejligt.
-
Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Så fik jeg endelig min beta-key, dejligt.Venter stadig.
-
Oprindeligt indlæg af Maleficus
Venter stadig.
har lige fået min nr. 3 beta key idag
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
har lige fået min nr. 3 beta key idag
Hvad skal du bruge flere til?
-
Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Hvad skal du bruge flere til?
fik 2 på min første account, spørger mig ik hvorfor, så den ene gav jeg til min kammi og så har jeg en mere iiggende jeg ik har brugt endnu jo, og jeg ved ik lige hvorfor jeg får så mange