HP bærbar hos elgiganten

  • Hej.


    Da min Zepto laptop fatter hat, skal den bare erstattes hurtigst muligt.


    Jeg har kigget på en HP hos elgiganten til 4500kr - ret billigt synes jeg.


    Jeg VIL have HDMI, så derfor er den tiltalende - men så ser jeg at der ikke er indbygget bluetooth i - hvad helvede er det for noget?!


    Men hvad har I ellers at sige om HP's laptops generelt? - jeg kommer fra en Zepto, så der skal nok næppe meget til at imponere mig 8)



    Btw - det er denne jeg har kigget på.

  • Jeg ville ihvertfald aldrig købe for mere end 47kr i elgiganten.. de er simpelthen en gang svindlere.. Og tro mig, når du kommer ud i forretningen, og de har "solgt" dig bærbaren og du beder dem om at finde den til dig, får du at vide at de ikke har flere på lager lige pt.


    Jeg har lige skilt mig af med min elskede HP HDX9350EO 20,1". vel nok den bedste bærbar jeg nogensinde har set/ejet. HP's egne software og drivere er rigtig gode, og det er svært at sætte en finger på HP.

  • Tak for begge jeres svar - jeg har også droppet idéen med elmutanten, da jeg gerne vil have bluetooth.


    Så har jeg istedet luret lidt på denne Toshiba, da jeg synes det er lækkert at skærmen ikke er så stor - og så er det også et plus at det er en Intel dual core. Dog er grafikkortet ikke så godt.


    LINK



    Og så har jeg luret på denne HP, som jeg hælder mest til grundet den større harddisk, ram og gfx.


    LINK



    Hvis der er nogen som har et par bemærkninger om de to ovenstående, så sig endelig til.
    - btw er mit budget omkring 5000kr, og jeg er ikke interesseret i Lenovo da jeg synes designet (hvis man kan overhovedet kan kalde det det) er for kedeligt.

  • Hmm, nej. Det er bestemt ikke den samme model :)
    For det første er den du har fundet på edbpriser med onboard delt grafik - hvilket forringer spil oplevelser ekstremt. den har færre RAM og en knap så god processor mener jeg.


    Men altså, alt i alt, finder du ikke en super gamer bæbar til 4-6000.. Da HP's HDX9000 serier er udgået, finder du faktisk kun toshiba qosmio og fujitsu siemens samt MSI der kan levere en fornuftig gamer bærbar - Men der skal du så et godt stykke over de 10.000 (pånær siemens der har lavet en rigtig fin bærbar til 11000, de har den i computercity)


    Så jeg tror faktisk bare du skal finde en core 2 duo processor og et dedikeret graffikkort - så kan du aldrig gå helt galt i byen, med det budget

  • Haha hvor er det svagt.
    Så var det åbenbart et tilbud komplett kørte med, så nu er prisen lige steget 1500kr I DAG!
    - og ja, jeg kunne ikke bestille igår, da jeg skulle have min løn til at gå ind, I DAG!? :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af K32A
    Haha hvor er det svagt.
    Så var det åbenbart et tilbud komplett kørte med, så nu er prisen lige steget 1500kr I DAG!
    - og ja, jeg kunne ikke bestille igår, da jeg skulle have min løn til at gå ind, I DAG!? :pokey:


    Haha det er fandme træls :))

  • enig dell eller hp giver god valuta for pengene specielt hvis budgettet er lidt stramt, men msi er da vidst også godt med i det billige segment

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    enig dell eller hp giver god valuta for pengene specielt hvis budgettet er lidt stramt, men msi er da vidst også godt med i det billige segment


    MSI vil jeg til hver en tid vælge frem for HP hvis budgettet er stramt deres value serie og entertaiment serie er nogle virkelig gode bærbare hvor bygge kvaliteten er meget god og meget bedre ind så mange HP og for den sags skyld også Dells bærbare