Left 4 dead problem

• Dum som jeg var da jeg installerede Left 4 dead valgte jeg installations sprog "dansk" i farten..

Og nu kan jeg ikke finde ud af at ændre det til engelsk igen, hvilket irriterer mig grumt X(

Nogle der kan hjælpe?

Mit spil er på dansk og skal om til engelsk igen..

Ps. Det hjælper ikke at gå ind i Steam -> Mine Spil -> Højre klikke Left 4 dead -> Egenskaber -> Sprog -> English

Og det er ikke steam der skal være engelsk, men bare left 4 dead :crazyeyes:

• Kan man ikke gøre det i settings inde i spillet under audio? Har selv sat det på tysk på den måde.

-FredeK

• skal jo ikke have tysk/engelsk lyd, men engelsk spil i menu osv. Lyden er skam stadig engelsk selvom resten af spillet er dansk.

Gider bare ikke genistallere det :P

Oprindeligt indlæg af Prectar
    skal jo ikke have tysk/engelsk lyd, men engelsk spil i menu osv. Lyden er skam stadig engelsk selvom resten af spillet er dansk.

Gider bare ikke genistallere det :P

Dovne dig :T

Men det skulle være til at ændre i inde i options mener at have fundet den derinde.

• Mener min lillebror var kommet til det samme og så vidt jeg husker har han stadig ikke fået løst problemet, selv et reinstall ændrede ikke noget.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2