Hjælp: Kontakt info Dr Stranglove Hwt.dk LØST

  • Ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig, med nogle kontakt oplysninger, på en bruger over på HWT.dk, som hedder Dr Strangelove.


    Har haft en aftale med ham, som han ikke har holdt. Ville bare gerne have hans forklaring, samt mine penge tilbage.


    Mvh


    PearsonDK

  • Du blir nok nød til at vente til hwt.dk er oppe igen. Har du ikke mandens adresse og tlf nr?

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Medmindre du har planer om at købe/sælge kontaktoplysningerne, så er Køb og Salg næppe det rigtige sted at gemme sådan en forespørgsel ;)


    Med det sagt, så kan jeg ikke understrege nok hvor vigtigt det er altid at få alle kontaktoplysninger på dem man handler med. Selvom langt de fleste ikke er ude på at snyde folk, så kan ting gå galt, og man er selv hovedansvarlig for at sikre, at man ikke risikerer at stå i en uheldig situation.


    Men hvis du ikke har tid til at vente på, at hwt.dk er oppe igen, så fremgår der jo faktisk en kontakt-email på siden, den kunne du jo evt. prøve at benytte.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Medmindre du har planer om at købe/sælge kontaktoplysningerne, så er Køb og Salg næppe det rigtige sted at gemme sådan en forespørgsel ;)


    Med det sagt, så kan jeg ikke understrege nok hvor vigtigt det er altid at få alle kontaktoplysninger på dem man handler med. Selvom langt de fleste ikke er ude på at snyde folk, så kan ting gå galt, og man er selv hovedansvarlig for at sikre, at man ikke risikerer at stå i en uheldig situation.


    Men hvis du ikke har tid til at vente på, at hwt.dk er oppe igen, så fremgår der jo faktisk en kontakt-email på siden, den kunne du jo evt. prøve at benytte.


    Det er nemlig rigtig Heidi. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Tja.. Om det er det rigtige sted eller ej.. Det var nu mere for dem der handler så den.. Skal jo gerne have fat i en, der har handlet med ham!!


    Bruger selv ikke tweak til andet end at oprette købs/salgsannoncer...


    Har mandens tlf, konto og navn.. Tlf nummeret er inde på hwt.dk i mine pm beskeder, men prøvede en 4-5gange i fredags uden held!!


    Og tvivler meget på at Steen bruger tiden på at gå ind på min bruger konto for at kigge i mine beskeder.....

  • Bare lige til info.


    Så fik jeg fat på Dr Strangelove i dag på telefonen..

    Det viste sig at han prøvede at lave nummer over for mig. Han havde solgt CPU'en til en anden bruger end mig.

    Men stadig taget mine penge uden at skrive noget eller kontakte mig pr. tlf eller sms, hvor han havde nummeret..

    -PearsonDK