Nogen der ved om der snart kommer nolge nye MMORPG games? eller om der er nogle gode lige pt. og ikke sig Age of conan,Wow,Guildwars
Mmorpg?
-
-
Hvad med Warhammer Online?
-
warhammer er et fejl spil imo. mega dårligt
-
The old republic!
(Snart er jo relativt). -
Space er ikke lige min smag.. mere til fantasy..
-
Jeg er selv begyndt på Diablo II igen... online self.. Hvis man er heldig kan man finde d2 og d2:LOD til en halvtredser samlet.
ellers er resten af fantasy genren begyndt at ligne hinanden for meget IMO
De prøver alle at kopiere WoW.Selv glæder en lille trekkie som mig til Star Trek Online. Det er klart en af de spil jeg er vild efter at få med det samme det kommer
-
Oprindeligt indlæg af Noller
warhammer er et fejl spil imo. mega dårligtEhm
Lol definer plz?? man kan ikke bare sige at warhammer er et fejl spil.. begrund venligst..
Hvis du prøvede det da det kom ud så ja der var fejl i.. men de er løst dobbelt så hurtigt som Wow og AoC kunne gøre det.. -
Hvis det skal være fantasy er Warhammer et af dem jeg har hørt meget godt om. Personligt spiller jeg kun et mmo spil, men dem jeg spiller med der anbefaler warhammer, så helt skidt er det ikke ifølge alle
Det skal dog siges at de er i 30+ års gruppen, så kan være noget alders bestemt :p
-
Dark age of camelot
-
Warhammer Online
-
Jeg har kigget lidt på Runes of Magic (Se: runesofmagic.com). Det ligner en god blanding af Wow og Guild Wars, og så er det endda gratis.
Det er lige kommet ud af beta, så der er stadig lidt knas med nogle af oversættelserne i dialogerne.
Min MSI wind kan imidlertid slet ikke trække det, så jeg kan ikke sige så meget mere
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
Dark age of cameloter der nogen spillere i DAoC mere?
-
Oprindeligt indlæg af Znipez
er der nogen spillere i DAoC mere?
Der er stadig de faste guilds osv der laver kæmpe kampe ingame osv. tror dog også stadig der er en del der spiller det.
-
altså på US devon cluster er man oppe på snart 2000, så der er der gang i den, men det er ikke som det var engang