Billig Belgisk øl

  • Nogle der har nogle sider hvor man kan få Hoegaarden Billigt.
    den eneste jeg finder er en belgiskbryg.dk
    ville da gerne kunne sammenligne nogle sider, men jeg har sku ikke held med at finde noget..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    Nogle der har nogle sider hvor man kan få Hoegaarden Billigt.
    den eneste jeg finder er en belgiskbryg.dk
    ville da gerne kunne sammenligne nogle sider, men jeg har sku ikke held med at finde noget..


    Hvad er billigt? Både Netto, SuperBrugsen, Irma og Kvickly har dem?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Ja men billige er de ikke og faktisk aldrig på tilbud så det er nok et billigere sted han leder efter. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Kan det blive meget billigere? Det er jo ikke en Odense Pilsner der smager af opvaskevand med humlesmag :crazyeyes:


    Syntes at prisen her i den lokale superbrugs er meget passende for den type øl.


    Nu når der er hevet fat i belgiske øl (nogle er mums) og belgiskbryg.dk - er der så nogen der kender MALHEUR Dark Brut? - Den lyder spændende :T


    "Denne bryg er baseret på en kraftig, ufiltreret ale, der lagres videre på egetræsfade af ung amerikansk eg i 6 til 12 måneder. Derefter tappes de på champagneflasker med ny gær hvorefter de lagrer med "hovedet" ned ad og vendes efter "méthode champenoise" indtil flaskehalsen fryses i flydende kuldioxid og proppen skiftes, hvorved bundfaldet fjernes.
    Mørk, chokoladebrun bryg, med flot stabilt beige skum. Kraftig chokolade-malt aroma, men også cedertræ og tørret frugt fornemmes. Smagen bærer præg af den ristede malt med en anelse røg og tjæret bitterhed. En fornem fornemmelse af fløjlsblødt skum med en varmende afslutning fra alkoholen.
    En helt enestående og ekslusiv bryg."

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Ja men billige er de ikke og faktisk aldrig på tilbud så det er nok et billigere sted han leder efter. :)


    Hvis han går ned i sin lokale SuperBrugsen og spørger om det ikke er muligt at bestille en hel kasse, og give lidt rabat på købet, så vil jeg vædde på at de ikke siger nej..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo


  • Det er jo det.. Nu ved jeg tilfældigvis at indkøbspriserne på udenlandsk øl, er ret høje - Derved har butikkerne ikke en særlig høj avance på pågældende varegruppe.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo