Endnu et lille billede fra Spanien. Denne fyr kunne lave varm god mad
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/IMG_1405.jpg]
Endnu et lille billede fra Spanien. Denne fyr kunne lave varm god mad
[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/IMG_1405.jpg]
Så er der fame gang i gryderne, vis det var mig der havde lavet det havde der nok også været ild i kokkehatten
Men udover det, er det et nice motiv, et man ikke ser så ofte
Hvilke settings har du brugt WHAT ??
Godt billede ellers
Der er stort set altid exif data på mine billeder
# Exposure Time (1 / Shutter Speed) = 1/1000 second = 0.001 second
# Lens F-Number/F-Stop = 28/10 = F2.8
# ISO Speed Ratings = 1600
Ligner noget fra en turist-brochure, på den gode måde
Ser rigtigt spændende ud, utroligt du har kunne fange flammerne så naturligt! Hvis jeg skal sætte fingeren på noget, så ser kokkens ansigt lidt animeret ud, eller er det bare mig?
Salsa gone bad?
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Ser rigtigt spændende ud, utroligt du har kunne fange flammerne så naturligt! Hvis jeg skal sætte fingeren på noget, så ser kokkens ansigt lidt animeret ud, eller er det bare mig?
Tak for input hva mener du med animeret? Billedet er som det er taget her er beskåret en lille smule og sat ned i størrelse ellers er der ikke ændret noget ved det.
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
Salsa gone bad?
Haha det ligner det der står:D
Godt billede what... Det ligner du har haft en god ferie.:D
-FredeK
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Tak for input hva mener du med animeret? Billedet er som det er taget her er beskåret en lille smule og sat ned i størrelse ellers er der ikke ændret noget ved det.
Ved godt det rent faktisk er et "virkeligt" billede, jeg synes bare hans ansigt ser farve-fattigt ud, hvis det overhovedet er et begreb.. Det får mig til at tænke på en animation af et menneske, i et spil, fordi ansigter er så komplekse at de aldrig ser helt naturlige ud
Det er en meget lille detalje er stadig enormt imponeret over at billedet kunne lade sig gøre
Virkelig flot billede... Er vild med farverne og stemningen i det.
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
Salsa gone bad?
Hehe ja sårn tydede jeg også det der stod i baggrunden, men er nok ikke det der står, men det ser sårn ud . men fedt billede what
Der står Salsa gon bao i baggrunden som er en temmelig stærk marinade.
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Der står Salsa gon bao i baggrunden som er en temmelig stærk marinade.
hehe, regnede også med det var noget andet lignede bare Salsa gone bad ved første øjekast
Jeg må sige at jeg mest af alt synes det ligner et traditionelt ferie-billede.
Billedet er meget rodet, det ville nok være bedre hvis du kun havde panden/gryden med på billedet