Respekt for fart.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Det mener jeg slet ikke jeg er men jeg er måske klædt bedre på en gennemsnittet da jeg måske har prøvet lidt mere ind de fleste andre :)


    Jo jo....Det var Jason Watt jo også ;)


    Pointen er bare at, tro det eller ej, men den offentlige vej er ikke det samme som racerbanen...og almindelige personbiler er ikke som racerbiler ;)

  • ja der er stor forskel på om man køre alene eller med to venner bagi.


    Det er dem selv der på kurset siger at vi meget gerne må støtte på facebook, vi har skrevet under over på kurset om at det skal fortsætte. men da der jo er mange flere der syntes om det, og den nemmeste måde at nå ud til folk på er via facebook og det bliver betragetet som en underskrift indsamling fra embedsmændene.


    så det kan godt være i syntes det dumt med facebook, men jeg mener hvis det kan gøre en forskel og rede liv er det bestemt det værd.


    Grill: man får ingen boks bagefter, det er bare sådan at du kan spare flere tusinde om året ved deres billige forsikring til folk under 24 så de også har mulighed for at få bil uden at skal betale 18 k om året i forsikring. kravet er bare dette at du inden for et halvt år kommer på et respekt for fart kursus som koster 3500kr.


    jeg selv betaler 3500 om året i ansvar og kasko på min nye chervolet aveo 5 dørs.


    Foxx. sådan fungere den sorte boks ikke tjek her http://www.alka.dk/Privat/Ny%2…retoejer/Alka%20Boks.aspx

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Det mener jeg slet ikke jeg er men jeg er måske klædt bedre på en gennemsnittet da jeg måske har prøvet lidt mere ind de fleste andre :)


    problemet er desværre at uanset hvor god en bilist man er / tror man er , så er man ikke alene i trafikken.......og du ved sq ikke om ham foran pludseligt træder på bremsen uden synlig grund for dig eller lign....


    bruger selv omkring 30 timer hver uge i trafikken, og har da også haft mine uheld...ingen hvor farten var over 10 km/t dog....så skulle jeg følge min statistik så er det bare med at køre hurtigt, for så får jeg ingen uheld.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.