Lidt piv fra mig vedrørende stavefejl

  • Så hvis jeg begynder at skrive på polsk, så er det fint med dig?


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Originally posted by spazoid
    Så hvis jeg begynder at skrive på polsk, så er det fint med dig?


    Slap nu af. Tror ikke Aerials besked kunne misforstås. Vi snakker stavefejl her, og ikke sproget i selve forummet - det kommer jo af sig selv.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Slap nu af. Tror ikke Aerials besked kunne misforstås. Vi snakker stavefejl her, og ikke sproget i selve forummet - det kommer jo af sig selv.


    thX ;)

  • Quote

    Originally posted by spazoid
    Så hvis jeg begynder at skrive på polsk, så er det fint med dig?


    Jeg prøver at svare dig seriøst. Hvis du ønsker at denne tråd skal tages seriøst, skal du droppe det pjat der

  • [SIZE=4]MAGT TEL DI ORBLENE[/SIZE]

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Må jeg spørge, hvorfor sådan et rimelig seriøst indlæg, skal latterliggøres med en masse vås om sprog valg. Hvad sker der ?(
    Føler lidt det er spild af tid at komme med sine meninger og holdninger, når de alligevel ikke bliver taget seriøse. :(

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Må jjeg spørge hvorfor sådan et rimelig seriøst indlæg, skal latterliggøres med en masse vås om sprog valg. Hvad sker der ?(
    Føler lidt det er spild af tid at komme med sine meninger og holdninger, når de alligevel ikke bliver taget seriøse. :(


    Fordi folk har forstået pointen med tråden.. At man eventuelt kan være lidt mere omhyggelig med stavning og døbning af tråde etc..
    Og der reelt ikke er nogen årsag til at trække den meget videre..

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Må jeg spørge, hvorfor sådan et rimelig seriøst indlæg, skal latterliggøres med en masse vås om sprog valg. Hvad sker der ?(
    Føler lidt det er spild af tid at komme med sine meninger og holdninger, når de alligevel ikke bliver taget seriøse. :(


    Synes faktisk det var ophavsmanden selv der begyndte på noget pjat.
    Kunne egentlig godt forstå hensigten og vil da gerne debatere emnet, men når jeg får sådan et svar falder tråden sg* lidt til jorden efter min mening :( (desværre)


    Håber du kan følge mig ;)

  • Quote

    Forstår godt at det bare er drilleri, men vil da gerne forsvare mig ;)


    Som jeg skrev: Jeg skriver da også tit "ka" og "sårn" selv om jeg godt ved at det er forkert.. men det gør ikke teksten sværere at forstå.. :))




    Klart klart - dem har jeg heller ikke talt med...... ;););) - Daniels er faktisk ikke "forkerte" - men man kan ikke sige sådan som han gør - sååååååååå.... ;);)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Synes faktisk det var ophavsmanden selv der begyndte på noget pjat.
    Kunne egentlig godt forstå hensigten og vil da gerne debatere emnet, men når jeg får sådan et svar falder tråden sg* lidt til jorden efter min mening :( (desværre)


    Håber du kan følge mig ;)


    Ka' jeg sagtens !

  • Quote

    Originally posted by Daniel | Oc-central.dk


    Fordi folk har forstået pointen med tråden.. At man eventuelt kan være lidt mere omhyggelig med stavning og døbning af tråde etc..
    Og der reelt ikke er nogen årsag til at trække den meget videre..


    Jeg ku' da godt savne nogle svar fra dem som der er hentydet til i det oprindelige indlæg. Men okay hvis vi går eftert devisen: Dem der ti'er - samtykker ! Så er det da okay med mig.
    (Er lige i tvivl om man staver devisen og ti'er på den måde ?) )

  • Syntes det er i orden, at folk der virkelig er ordblinde laver fejl, det kan de jo ikke gøre for.. ;)


    Men at folk lige har lært at bruge "10-fingersystemet" nok lige skal læse indlægget igennem før de poster, er en helt anden sag! *G* :D


    Men det er også sjovt at se hvor umage folk har gjort sig, i netop denne tråd for ikke at blive snuppet i et par stavebøffer :D Gjorde det selv :D

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Her er et af de eksempler, som er helt rystende - IMO: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=11131&sid=
    Godt nok fra en af de nye her på tweak, men alligevel så vil jeg kalde det sjusk. :(


    Er da ikke så slemt. Kommaer og punktummer sidder da helt ok... ;)


    Men sproget og capslock brugen, nej er ikke en post man har lyst til at svare på. :]

  • Hey!... jeg vil da osse indrømme at jeg ikke just er den bedste til det der med kommaer... Men det er fordi jeg ikke kan se logikken i hvor de skal være... Det var nok den periode i folkeskolen jeg var mest inaktiv :P Blev forresten også helt i tvivl, med ordbruget, (ja... der var sgu lige et par kommaer) da jeg læste et reply længre oppe i tråden... der var en eller anden der havde skrevet "lægge genkendene til" er det ikke "Nikke genkendene til?" eller er det bare mig der er dårlig til sproget?

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Er da ikke så slemt. Kommaer og punktummer sidder da helt ok... ;)


    Men sproget og capslock brugen, Nej er ikke en post man har lyst til at svare på. :]


    Der er ikke stort bogstav bag et komma... eller skulle det være et punktum?