QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Prectar
Hov hov hov, jeg syntes nu godt du kunne holde en sober tone mester.
Jeg gør på ingen måde nogle DSB/andre lignende medarbejderes dag til et helvede.
Jeg ved mit wildcard var udløbet, og da jeg bor på landet kan ikke bare lige smutte ned og få fat i et wildcard i god tid. Derfor var det godt planlagt at kunne købe mit nye midlertidige wildcard som sædvanlig lige inden jeg tager afsted.
Men det var jo ændret lige pludselig, og jeg svinede overhovedet ikke den ekspedient til på nogen måde, der var jo ikke noget hun kunne gøre eller havde noget med at gøre at jeg skulle betale en del mere for min billet.
Ja, man har vist mulighed for nyheder og lign. fra DSB, men da der ikke er en [Ønsker du at få noget at vide om når forhold og andet mht brugen af dit wildcard via mail eller sms?] så havde jeg sagt ja, men det kan man desværre ikke, og jeg gider ikke have mails om alt muligt andet der ikke interesserer mig.
Og jeg ville da godt have mødt dig med et smil den ene gang for lang tid siden hvor jeg også helt havde glemt at få kigget på udløbsdatoen på mit wildcard, hvor jeg så måtte betale tillægsbillet. Fair nok, det var jo min bommert.
Men mht det andet så syntes jeg det var lidt dårlig kundeservice fra DSB's side, og ikke fra jer medarbejdere.
OK, det var ikke pænt sagt. Blev lidt sur, men yndskylder da straks.
Iflg. dsb.dk kan man få lavet Wildcard på billetkontorer. Jeg ved ikke hvad der ligger i Slagelse, men det er vel en Kort & Godt. Mange ting er blevet fjernet fra K&G, hvilket stadig er en gåde for mig.
Moralen er vel bare at man skal have orden i sine ting inden man tager afsted.