CS CZ, Bots ind i hentet bane

  • Hej Tweak'ere


    jeg har et problem, når jeg henter en bane på en server (eks. Aim_headshot eller De_rats), og vil spille den i Multiplayer (mod bots), kommer den med nogle problemer:


    1. den går ind i banen, bots kommer ind -> men ryger ud igen.
    2. den begynder at loade (lerning the map...,Analyzing hiding spots... & analyzing approach points...)
    3. så starter den banen forfra, og begynder så igen med at "loade" (sådan kører den hele tiden)


    hvorfor kan jeg ikke hente en bane på nettet, og spille den mod bots?

  • Godt nok lang tid siden jeg har rodet med CS og CZ, men er det ikke fordi banen er ukendt for CZ-bots?


    Synes at huske jeg kun kunne bruge CZ på de_aztec og cs_assault


    Håber det kan bruges


    Edit: Btw dibs for at lave en ordentlig overskrift på din første tråd og endda placere den i det rigtige forum :) det er sjældent man ser det i nye brugere :))

  • Lyder som om skaberen af banen ikke har fået placeret spawn-points ordenlig! Kan blive rette i VHE bare et mega rod at åbne andres baner og hvis du har absolut ingen erfaring med level-design vil jeg ikke anbefale det! Lidt hardcore at starte ud med!
    + Det kan sagtens være, som KarGa siger, at banen er ukendt for CZ-bots! (Kan også blive ændret i VHE)! Men igen lidt hardcore at starte ud med - Faktisk værre da det involver scripting!


    Når du downloader en banen skal du lige tjekke om den er blvet lavet til CS, CZ eller CS:S!


    Kan du spille Valve's egne baner uden problemmer?

  • var også det jeg tænkte (ang Spawn), har ikke arbejdet med VHE før, så tror bare jeg glemmer at spille mod bots i de baner :(


    Kan du spille Valve's egne baner uden problemmer?
    - ja kan godt spille de normale CS CZ baner..




    - husker bare jeg engang fik en fil(crack), med cs hvor jeg kunne spille mod bots i de baner..


    men tak for hjælpen ellers til begge (: