FPS spil

• Jeg leder efter et nyt FPS spil. Spillet skal være i stil med Killzone 2. Som et minimum skal der være en ok grafik, der skal være blod og mere end 4 våben. Der må godt være historie, men der skal samtidig være noget at skyde det meste af tiden. Så RP-FPS spil som Fallout 3 og Bioshock går ikke (har dem allerede hehe :D ) Nogen gode forslag?

• Der er godt nok ikke et hav af våben, som du efterlyser, men tag et kig på Brothers in Arm - Hells Highway. Det har en fantatisk historie (hvis man ellers er til WW2) ;)

AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Har jeg allerede :p

Har du gennemført det endnu? Jeg har kun prøvet demoen, og ved ikke helt om jeg gider købe det, da jeg er i tvivl om jeg har nerver til at gennemføre det :P

• Det er spil der hovedsageligt trækker på singleplayer delen? Det vil sige at spil som Counter-Strike, Team Fortress 2 og Quake ikke fanger din interesse?

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Call of Duty 4 og 5

I hvert fald CoD 4. Personligt synes jeg at CoD 5 er dårligt og ultra kort, det virker lidt som om de hurtigst muligt ville smide en ny udgave på markedet bare for at tjene penge.

AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

Oprindeligt indlæg af KamakaziChild

I hvert fald CoD 4. Personligt synes jeg at CoD 5 er dårligt og ultra kort, det virker lidt som om de hurtigst muligt ville smide en ny udgave på markedet bare for at tjene penge.

COD 5 er bare COD 4 med et nyt skin. :))

• Nok ikke præcis hvad man ville kalde FPS, men det er meget tæt på den stil: Fallout 3 - gerne med opdateringen Operation Anchorage, da det er MEGET lig et rigtigt fps spil, dog ret kort

Der er ihvertfald mange våben i spillet :D så sent som i dag gennemførte jeg Anchorage og som resultat heraf fandt jeg diverse power armors og bl.a. Gattling Gun, Gattling Laser, Flamer, Missile Launcher etc.

• Der er mange måder du kan gennemføre fear på hvis du ikke mener du har nerver til det.. Du kan bl.a. slå musikken fra, gøre spillet mere lyst. Det er bare et spil, tag det i små bider :9xo

En liste over de spil jeg har, som i har nævnt: L4D, CoD4 og BF2.

Nok ikke præcis hvad man ville kalde FPS, men det er meget tæt på den stil: Fallout 3 - gerne med opdateringen Operation Anchorage, da det er MEGET lig et rigtigt fps spil, dog ret kort

Som jeg skrev har jeg allerede Fallout 3

Er ved at være træt af WW2 spil.. Der er så mange af dem derude, og jeg synes jeg har af dem bare i de første battlefield spil..

Det er spil der hovedsageligt trækker på singleplayer delen? Det vil sige at spil som Counter-Strike, Team Fortress 2 og Quake ikke fanger din interesse?

Ja, mest singleplayer delen.