Dark Fall

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Noller
    Man skal ikke LVL i Dark fall efter hvad jeg kan forstå?.. lyder satme poo


    på en måde jo. Men du vælger ikke en class at spille alle er ens til at starte med og så lvl man de spells og skills man gerne vil være god til eller for at nå op til noget man gerne vil. Har ikke prøvet DF men i SWG var det genialt godt, plus at alle er forskellige. Der vil dog altid være meget lighed mellem dem som vil være bedst til PVP og i DF handler det næsten kun om PVP derfor vil mange nok være ret ens.

  • Hold da kæft svedte lige screenshots ud igen igen igen. xD smider nogen om 1 time :) I promise :P


    At sige det er et spil de har lavet alt for hurtigt er noget vås. Jeg ved der er en del ting der mangler i spillet, men det der er lavet virker rimelig gennemført.


    Jeg ved også at serveren køres af mere eller mindre frivillige, det samme med GM's.
    Der er kun 1 server, 1 verden.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Hvornår kan spillet købes? "mener for alle og ikke de få heldige"?


    Hvilken proffestions er det? Skal man grinde mats til dem osv ?



    Hvis du kigger på "http://www.darkfallonline.com/gallery/visuals/javaw_2006_12_15_16_56_03_36" ser ens inventory sådan ud? alle itemsne ligger oven i hinanden:S

  • ahh, der en del proffessions kan ikke lige huske dem alle. Men det kan ikke anbefales at gå op i dem alle på sammetid, hvilket man faktisk kan. Nogen crafting skills har man til at starte med som f.eks. cooking.


    Hvordan du får fat i dine mats er forskelligt, men det er altid et eventyr at få fat i mats.


    De nemme er timber(wood) og herbs, fordi der er træer og buske overalt næsten.


    De lidt sværere er Iron Ore fordi det kræver at du tager ud i verdenen og finder en Metal Rock, der er mange af dem, men chancen for at du bliver ganket er lidt højere.


    Leather og ting til enchanting kræver du finder gobliner og bears andre dyr rundt omkring i verdenen hvilket er endnu mere svært hvis man er alene, pågrund af chancen for at blive ganket.


    Den sidste måde er at slå folk i hjel som er igang med at farme ore eller mobs. Hvilket jeg ofte benytter mig af.


    Men at farme det selv er mest lukrativ.


    Ja ellers kan man næsten købe sig til alt, hvis man har penge nok :)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Det der ligner godt nok et gammelt billede, men ja inventory er sådan der. Inventory er ikke baseret på slots, men weight. Bærer du på for meget så går du langsom og så slår folk dig ihjel fordi de ved du bærer på meget :) Man kan købe skills man kan træne op så man kan bærer mere osv. Der er faktisk skills til alt det man gør i spillet.


    Du kan ikke købe det lige nu, men ellers skal du ind på deres hjemmeside og ind på deres news forum og finde den tråd hvor man køber det. De lader ikke flere ind indtil videre for at undgå queue tider, men når de har gjort serveren større åbner de op igen.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Det fede er at når de patcher så er serveren nede mellem 15-30 minutter så man skal ikke vente så lang tid. (De patcher lige nu) :)


    Kan se du spiller wow, vil lige nævne det minder slet ikke om wow, ikke en eneste ting i det overhovedet.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Ja der er dungeons i Darkfall, men de er lidt anderledes end normale dungeons. Da spillet kun er 1 verden så kan alle også gå ned i den samme dungeon du er i og slå dig ihjel.


    Raids har en anden betydning i Darkfall, raids eller raiding er når man går sammen i en gruppe og slår andre folk ihjel og helst i deres egne byer.


    http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=140698

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • De skriver på forumet der vil gå omkring en mdr. før de vil lade flere komme ind.. dette lyder some age of conan om igen.. og lyder satme ikke lovende for spillet.. age of conan misted omkring 50% af deres subscribers .:P



    Folk skrivet det kun er betaen i spiller :S WtF?

  • Alle items er ikke mob drops og det er slet ikke som age of conan, det minder ihvertfald slet ikke om det. Jeg spillede Age of Conan til lvl 80 and beyond.


    Pvp kan udnyttes ja, du kan ikke slå din egen race ihjel uden at miste alignment. Man får heller ikke så meget ud af at slå andre ihjel end at lave det selv. Det virker ret balanceret. Men ja det er meget mere hardcore end andre spil og det er ikke for alle. Man lærer at man ikke skal gå rundt med hele sin bank inventory når man skal pvp.


    Spillet er mindre end age of conan, der var flere 100.000 der spille AoC men der er kun 10.000 subscribers i Darkfall tror jeg.


    For dem der spillede UO tror jeg det her vil være et frisk pust. :)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Beta? ikke mere end andre MMO's er når de starter. Warhammer f.eks. manglede flere classes da de startede osv. det samme med det her spil.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe