hey mit spørgsmål er faktisk som i overskriften hvordan clocker jeg min pc og hvor meget mere kan jeg få ud af den??
er det kun min cpu jeg kan clocke med succes eller kan der også gøres noget ved ram og gfx?
mvh kristian
hey mit spørgsmål er faktisk som i overskriften hvordan clocker jeg min pc og hvor meget mere kan jeg få ud af den??
er det kun min cpu jeg kan clocke med succes eller kan der også gøres noget ved ram og gfx?
mvh kristian
Du kan jo læse http://www.ocguide.dk den giver et godt billede af hvordan det skal gøres.
Men er det din pc i signaturen?
For hvis du bruger det asrock bundkort så er du rimelig låst fast da deres bundkort ikke lige frem er lavet til oc (nogle kan dog godt ;))
okey ja det er mit bundkort er godt klar over det er noget skod vil meget gerne have ny pc men tja penge skal der jo til først:-)
men guiden er fin og tung at komme i gennem:-) men fik da mere indsigt i køling og vigtigheden af køb af ram som jeg ikke vidste noget om før:-) men tror sgu jeg venter til der blir penge til en større pc..
dit bundkort har desværre et chipset der ikke egner sig voldsomt til oc, og en p4 bliver meget varm under oc...så ja, køb et nyt system først
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
dit bundkort har desværre et chipset der ikke egner sig voldsomt til oc, og en p4 bliver meget varm under oc...så ja, køb et nyt system først
nemlig, især hvis det er med en prescott kerne... så er det ligefør du kan spejle æg på den...
basseger: alternativt kan du prøve at undersøge med BIOS updates og bare opgradere din CPU indtil videre?