Hæren 2.Feb!

• Ja jeg skal starte i hæren 2.Feb, dvs. imorgen. Jeg starter på Hvorup kaserne ved Aalborg, er der andre der skal derind? :D (lidt et longshot men det kunne jo være)

BTW: Jeg er måske på vej ud i et problem, jeg skal oprette e-boks og nem konto (lønseddel fremsendes til e-boks og løn bliver udbetalt til nem konto) og det er jeg selfølgligt først kommet i tanke om her til aften. Er det et problem at jeg ikke har oprettet sådan noget før en uges tid inde i min værnepligt? Alt det nødvendige er bestilt jeg går bare og venter på at få mine koder med posten.

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

Rettet 2 gange, sidst af nano ().

Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Alt det med e-boks og nem konto, det blev ordnet af kommando-kontoret den første uge jeg var inde som værnepligtig - så de tog sig af alt det praktiske, hvis man ikke selv har styr på det.

Er helt enig nu er det ganske vist 20 år siden jeg var igennem møllen men de kan hjælpe dig med den slags. :idea:
    Det var før nemkonto blev opfundet :)) :))

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

• Jeg skal også møde derinde imorgen. Er der nok et sted mellem kl 10 og kl 11.

Jeg skal lige se om jeg kan få klaret sådan et DSB-kort på togstationen inden jeg drager mod kasernen. Troede at et NT-ting var nok, men det lader det åbenbart ikke til.

Hvis du leder efter mig. Så vil jeg gå rundt med en rød Estrella sportstaske.

Er det forresten frivilligt du er derinde?

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Nej, jeg røg ind på noget reserve nummer. Men det gør mig ikke noget, trænger til noget motion og nogen penge ;)

Jeg skal møde ved "Bygning 17" jeg ved ikke om det er "min" barak eller om det bare er et mødested for alle.

Er foresten i 2. Uddabbelsesbataljon, men igen, jeg ved ikke om alle der kommer til Hvorup havner der.

Rettet 2 gange, sidst af nano ().

• Slammand hvor havnede du? Det kunne jo være du bor i værelset lige ved siden af mig uden jeg ved det? :D

Jeg er i 2. Kompani 1. Deling (og så 3. Gruppe)

Oprindeligt indlæg af nano
    Slammand hvor havnede du? Det kunne jo være du bor i værelset lige ved siden af mig uden jeg ved det? :D

Jeg er i 2. Kompani 1. Deling (og så 3. Gruppe)

Jeg er i 1. Kompani 4. Deling (2. stue)
    Så vi er vidst lidt fra hinanden. :P
    Men så er der jo stadig mulighed for at snakke sammen, enten i cafeteriet, 'kaffestuen'(som jeg kalder den, den lige til højre for cafeteriet), eller KFUM-huset(kuffen?)

Hvordan er dit førstehåndsindtryk?
    Jeg startede med en god gang influenza, så de første to dage var yderst modbydelige. Sent i seng, alt for tidligt op i en hel uge. Det var ikke morsomt. Men efter FUT/IDR onsdag blev det hele bedre og jeg synes efterhånden om det :D

Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Syntes ikke det er slemt, men som dig HADER jeg at stå tideligt op. :D

Og jeg er igang med influenza nu ;) og er rimeligt mør-banket efter div. tests.

Men ellers syntes jeg det er ok, jeg bliver dog tit irritere når folk glemmer f.eks. handsker så hele delingen ikke må have dem på osv., eller hvis én menig er usædvanligt langsom så hele delingen kommer sent til spisepausen (= mindre spisetid).

Oprindeligt indlæg af nano
    Syntes ikke det er slemt, men som dig HADER jeg at stå tideligt op. :D

Og jeg er igang med influenza nu ;) og er rimeligt mør-banket efter div. tests.

Men ellers syntes jeg det er ok, jeg bliver dog tit irritere når folk glemmer f.eks. handsker så hele delingen ikke må have dem på osv., eller hvis én menig er usædvanligt langsom så hele delingen kommer sent til spisepausen (= mindre spisetid).

Åhhh ja. Spisetid. Tror jeg var 5 min om at sluge min mad til frokost tirsdag. Troede ikke det var muligt at skovle 500 g mad ind på 5 min :P
    Men det er trodsalt blevet meget bedre nu hvor vi selv skal stå for morgenmad og aftensmad. Så det er kun frokosten nu, som kan være stressende. Men vi har fået 29 min her de sidste to dage. Så det er blevet nogenlunde acceptabelt :D
    Det værste nu, lige pt. er 3 timers foredrag og 3 timers undervisning udendørs. Det er super slemt at sidde og høre på foredrag i 3 timer, når man ikke engang havde fået 5 timers søvn om natten. og så somme tider udendørs. Skide koldt :)

Muskeltesten og Cooper-testen kan også helt klart mærkes endnu. Tog alle 7 serier i Squad og så skulle vi selvfølgelig slutte af med Coopertesten. Jeg går stadig ikke normalt endnu. :boxed:

Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Wow i har meget spisetid 8o vores sergenter er efter os konstant, vi har kun en gang selv stået for morgenmaden. Resten bliver kontroleret af sergenterne.

Yes, squad tog jeg også alle 7 af, damn det brænder i lårene :D
    8 af de der op og ned i ribben, 36 maverulninger, 20 armbøjninger og hang i 37sek.

Det værste var at en deling havde lavet en fejl så vi havde 20min ventetid, og det mente vores sergent vi skulle bruge på forskellige former for styrke træning. F.eks. gullerod (hvis du kender den leg) og en øvelse hvor man er i par og den ene står med en kammerat på ryggen og så skal kammeraten kravle rundt om maven og om op ryggen igen uden at røre jorden. Så vi var allerede halv møre da vi kom til testene.

Så det gjorde vi først så kom cooper og så styrke teste. Jeg var helt smadret bagefter, virkligt uden sammenligning, har aldrig prøvet noget lignende.

Men min influenza bliver bare værre og værre :(

EDIT: Ja jeg er også ved at dø af kulde flere gange om dagen, AT4 undervisningen var slem, og ellers er jeg totalt gennem frosset til al eksercits.

Rettet en gang, sidst af nano ().