Mit trådløse net er wierd...!!!

  • Hey, jeg sidder og er på nettet via en trådløs router som står i lejligheden ved siden af.


    Vi er fælles om nettet og hans køre også fint, men mit trådløse net er meget mærkeligt.


    Det hopper tilfældigt af nettet (og hele det trådløse netværk) nogle gange 5 min, andre gange 1 time imellem...


    Men når det er sket skal jeg helt ind og deaktivere det trådløse netkort, og aktivere det igen, før den kan finde routeren og koble sig på igen, indtil det sker igen igen...


    Sku mene jeg har de nyeste Wifi drivere til det, hva ka dette ellers skyldes?


    Signal styrken er ikke skide god men ok.


    på forhånd tak.

  • kan være et andet access point der går ind og forstyrrer, gå ind i den trådløse router og sæt det trådløse til en anden kanal helst med 3 kanalers mellemrum for at undgå forstyrrelser fra andrer access points som kører på samme kanal som dit access point.

  • ahh okay, må lige se hvornår jeg kan få skaffet ip og password til den så, ejeren er nemlig på arbejde lige nu.


    Men når en af mine venner kan sidde ved siden af mig med hans bærbar og er på det samme net, mit ryger lidt ofte ud men hans gør ALDRIG... hvordan ka det være?

  • hvis der er en bærbar så ved jeg ikk helt hva der kan værfe galt, måske forkert driver til netværkskortet..


    hvis det er en stationær kan det måske være at det er din antenne som er gået i stykker :9xo

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6