Fallout 3: Sidder Fast.

• Hej.

Jeg sidder fast i fallout 3. Jeg har life hjulpet "Three dog" med at sætte senderen op og har fået besked pp at gå over til en eller anden by på et skib, som min far åbenbart er gået over til. Men jeg kan ikke regne ud hvordan jeg skal komme derover.

Tak på forhånd.

-FredeK

• Du kan gå derover? Altså er det koordinationen det er galt med, eller er du der, men du ved ikke hvordan du kommer op på skibet eller hvordan?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Bare gå i retningen de små pile viser dig nede i venstre hjørne tror jeg det er (LAAAANG tid siden jeg har spillet sidst) og gå ned i undergrundsbanerne. Så kommer du dertil på et tidspunkt.

Oprindeligt indlæg af fredek
    Ok. Tak:D
    Prøver lige.

Jeg kan godt huske den del af spillet selv, og det tog lige lidt tid at finde den rigtige vej også. Men fandt det da :)

• Det gjorde jeg også:D

Men jeg har et endnu et spørgsmål.

Jeg har fundet "Dad" og vi skal over til byen igen. Men skal jeg følge ham hele vejen eller kan jeg "fast travel"?

Tak for hjælpen.

-FredeK

Oprindeligt indlæg af Schultz
    mener nok jeg lavede et fast travel :)

Det er jo helt nede fra den anden ende af mappet du finder ham, så er ret så sikker på du bare kan hoppe der op

Tak, Tak. Gad bare ikke ødelægge alting i spillet. :D

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Du kan sagtens lave en fast travel og hvis han ikke er dukket op når du er fremme, så venter du bare et par timer :) megafed sekvens i spillet, hvor man finder faren forresten :D

Ja. Blev sgu lidt overrasket da jeg først kom derind.:D

Oprindeligt indlæg af SenZer
    heh da jeg så den klamme hund slog jeg den i hjel :D bag efter fandt jeg så ud af det var min far :D

Jeg blev mistænkelig da jeg så den hed "Doc" istedet for dog.:D

-FredeK