Team hjemmefra?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af info
    Sikke dog en gang fordrukken sludder.....ihh guder hvor er i dog uvidende........
    Der er rådne æg i alle brancher fatter i det ikk??


    Men hvor højt oppe er du i pyramiden?


    Og ja, vi er nogle uduelige dumme fjolser.... som desværre ikke gider bide på den forskruede måde at drive forretning på.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • "info" Prøv at svare hvem/ hvor i rækken (pyramiden du selv er)


    /Thomas
    (Admin på dette site)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af info
    Først og fremmest, skal man arbejde med multi level marketing så skal der være et produkt. Dvs en fysisk vare.......er der ikke det så tangere det pyramide. Den næste ting er at hvis man får royalty af alle led man sætter i gang så er det også pyramide. Hvis der der imod både er en vare sam at man kun modtager royalty for 1-2-3-led så har det intet med pyramide at gøre. Ergo er MLM ikke automatisk lig med pyramide.
    MLM firmaer som bla Aloe Vera, Herbalife og Amway har et produkt der sælges og leveres så derfor er det ikke i pyramide kategori.
    I disse MLM firmaer tjener man så royalty....hvilke er kendt fra mange brancher.
    Men vil da meget gerne høre fra en som virkelig har en form for viden og ikke bare fra dem der har holdninger.
    Men ok.......hvis bla bla er det mest intellegente man kan finde på så fortæller det jo lidt om standarden


    muslimerne har løfter om jomfruer for at springe sig selv i luften, vi har løfter om guld og grønne skove for at sælge en masse skrammel til vores venner......som skrevet før. der er nok en del der hopper på begge dele, for den sidste idiot er jo ikke født endnu......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • http://www.kochs-kontor.dk/pas…midespillene-lever-stadig


    tjek den.. en har kigget nærmere på lige tema-hjemmefra der.. ser sort ud, men forstår fuldt ud den interesse du havde i det :)


    havde også selv interesse i, selvf at lave noget.. men på tidspunkter der passede mig så når jeg kedede mig havde jeg kunnet lave noget :).. men læs linket jeg skrev.. dont rod dig ud i team hjemmefra...


    fik min seddel i brevsprækken idag.. derfor jeg tjekkede op.. også alt jeg har gjort.. jeg skal ikk pille mere ved det :)


  • Ja eller kommer til at koste dig penge istedet for at tjene dem.


    I det hele taget er jeg yderst skeptisk overfor firmaer der lover mig et godt arbejde med god indtjening, jeg skal bare lige indbetale XXX beløb først.


    Har alrdrig hørt om et velrenomeret firma som kræver penge før man kan komme til at arbejde for dem, at pengene så på papiret går til indkøb af varer syntes jeg er underordnet, der findes MASSER af sælger jobs hvor du skal sælge en vare uden at skulle betale før den først.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().


  • Ikke helt, for det er ulovligt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • uanset hvad, så er ScandiConsult et dække for firmaet Herbalife, som før har været snakket om i DR's program Kontant.


    Det stinker meget af pyramidespil det der, og jeg har lige reddet en kammerat fra at falde i deres pengemaskine ved at kigge det godt og grundigt igennem.


    Jeg kan kun takker jer for at denne tråd er blevet lavet ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Tror måske det er "jante-loven" der tit kommer op i nogen mennesker!


    Men godt er det bestemt, at sætte sig grundigt ind i mlm / network marketing, og finde ud af hvad der skal til for at opbygge sådan en type forretning, samt at finde ud af, hvad der er ulovligt og hvad der er lovligt.


    Information om Network Marketing: LINK FJERNET



    //
    Reklame er ikke tilladt her på siden, og at ens første tråd netop er reklame ser ikke helt godt ud.


    Redigeret af JuiCe
    //

  • Ikke igen :crazyeyes: vil du, "mentor", ærligt talt kunne påstå, at du ikke har noget med det foretagende eller et lignende et at gøre, når du nu har oprettet din bruger i dag og dit allerførste indlæg kommer i den her tråd? :$


    Synes faktisk det siger mere om dig end det gør om os..

  • HAHA, svindel så det gør noget.


    man skal betale for en prøve pakke, på måske 3000-5000 kr, som man så selv skal demostrer for sine nye kunder. så køre den ellers bare der ud af.. pyramide så det gør noget..

  • Hej Alle


    Jeg har selv lige fået et lille visitkort i posten, og lavede lidt reserch inden jeg reagerede - TEAM hjemmefra er et multi level marketings firma der dækker over Herbalife som handler med kosttilskud og andet godt/skidt (Kender ikke til kvaliteten af deres produkter, skønt jeg er støt på firmaet under andre navne som Scandi konsult osv.)


    INDEN I LÆSER DETTE INDSLAG; SÅ UNDERSTREGER JEG, AT DET IKKE SKAL TAGES SOM EN ROS OM MULTI LEVEL MARKETING, men blot som en forklaring på nogle af de begreber der tit bliver rodet lidt rundt i. håber i vil se det som information og IKKE som et valg af side i debatten. Da jeg selv mener at der er alt for lidt seriøs dækning af både de seriøse, men også useriøse virksomheder i DK, hvad enten det MLM eller alm. virksomheder...


    Anyway, så syntes jeg ikke at jeg kunne sidde overhørig på jeres meningsudveksling, så her er lidt tanker fra mig.


    Pyramidespil Ér og bliver ved med at være ulovligt i Danmark - Muliti Level Marketing er ikke - Hvis
    1. Firmaet har et reelt produkt.
    2. Forretningen reelt bygger på et kundegrundlag for at opretholde firmaets eksistens, og IKKE kun på optegnelse/hvervning af nye partnere


    Jeg har selv en del erfaring med multi level marketing/Network Marketing, men er hverken blevet rig eller det der ligner. Min erfaring kommer blandt andet fra med LR og Natures own (Hvis nogen kender dem).


    De fleste, for nu ikke at skære alle over en kam, (Selvom jeg nu tror at det er berettiget i dette tilfælde), bygger på en pyramideformet struktur af enten den ene eller den anden slags, hvilket gør dem let forvekslelige med pyramidespil. Så ja, det er en pyramideform som organisationerne er opbygget over, og hvorfor egentlig ikke? SÅ LÆNGE man husker at ALLE SKAL have de samme chancer og indtjenningsmuligheder, for det samme stykke arbejde. Desværre er det ikke alle MLM (Muliti Level Marketing)'s firmaer der husker dette.


    Men sammenligner vi disse firmaer med almindelige virksomheder, så er der, organisatorisk ikke den store forskel - her tænker jeg kun på strukturen i firmaerne, og IKKE på aflønningsmodellerne.


    1. Almindelige forretninger som eks. COOP Danmark har en bestyrelse, det har de fleste MLM fiormaer også.


    2. Coop har en administrerende direktør, det har de fleste MLM virksomheder også.


    3. under direktøren er der mellem ledere af diverse direktør titler, lige som i MLM.


    4. Coop har et hav af fysiske butikker - Her bliver det lidt gråt - Det har MLM virksomheder også, bare i form af mennesker der forhandler deres produkter, eks. ved homeparties og lign.


    5. Hos Coop er det kunder der betaler lønnen til alle medarbejder i pyramiden, det samme er det i MLM


    6. vil du starte en forretning som en af Coops koster det KASSEN i varelager (Her snakker vi millioner) i MLM kan det måske gøres for under 10.000 kr (Så kort og godt det koster penge at starte selvstændig, uanset om det er MLM, en butik i Coop kæden eller et rengøringsfirma du vil starte.)


    Her ophører lighederne så også - eller næsten da...


    Hvad angår det med at hverve nye partnere til MLM, så er det rigtigt at der er en bonus til den der gør det - dog kan det nævnes, at blandt andre "De gule sider", "Eniro " og andre firmaer udlover dusører på op til kr. 10.000,- til den medarbejder, der finder den næste medarbejder, hvis blot medarbejderen er ansat i mere end 6 måneder... tyg lidt på den... (De kan jo bare fyrre ham/hende inden, så slipper de for at udbetale - men det kan nu i de fleste tilfælde lønne sig at beholde medarbejderen og udbetale "FINDELØNNEN")


    En ting de fleste ikke ved ved MLM (Her taler vi de seriøse og Lovlige firmaer på markedet - som kan ses på http://www.disafo.dk) er, at uanset hvor, og hvornår man starter med MLM, så kan du, lige som i eks. Coop, arbejde dig op i systemet, og overhale ham der hvervede dig (MLM) ansatte dig (Coop)
    DVS. at du kan altså, overhale andre, indkomstmæssigt, der er startet før dig i systemet.


    OG er det et seriøst MLM firma, så er det kun kunderne der genererer omsætningen, dog anbefaler disse firmaer også at du selv er en god kunde, da du jo skal kende produkterne, for at kunne sælge dem.
    Det er så her jeg har det svært ved mange MLM firmaer, for ok, du skal købe en startpakke for at komme i gang og for at lære produkterne at kende, DVS. du skal have et varelager, som de fleste der starter med MLM ALDRIG får solgt/brugt - hvorfor er så en helt anden snak, som vi kan tage på et andet tidspunkt. Men Ok kender du produkterne, er det lettere at sælge, DOG findes der MLM firmaer som er kommet denne udfordring i forkøbet, ved simpelthen at afskaffe varelageret fra sælgeren, og lave centre hvor du som partner/forhandler kan medbringe potentielle kunder. Altså nytænkning på MLM siden... eller nyt er det jo ikke, men lidt smartere måske. andre muligheder findes også, men nok om det.


    MILLIONÆR på kun et år... HMMM lad os kigge på det...
    Hvad nu hvis det var sandt?
    Tja... jeg kender IKKE nogen der blevet millionær på 1 år med MLM, så hvis du kender bare en, så kender du rigtig mange, statistikken siger at de fleste (Inklusiv mig selv) stopper indenfor det første år... og at når de stopper, (Hvis de vel at mærke har produceret noget) har opnået en passiv indtægt på imellem kr. 600,- til 5.000,- pr måned. ALTSÅ en årsindkomst på imellem 7.200 kr til 60.000,- kr på et deltidsjob hvor du ligger 10 timer i om ugen. DVS minus 7 uger ferie, så er det 450 timer på et år, en timeløn på imellem kr. 16 i timen til 133 i timen, så et snit på omkring en ca. 75 kr i timen FØR skat... Så er det det værd, det må du jo afgøre...
    Og til ALLE MLM folk derude, Ja der findes folk der tjener mere på deres første år, men lad os nu holde os til fakta om gennemsittet, og ja, jeg ved godt, at hvis du giver den et år mere, med samme indsats ser talene meget anderledes ud på papiret.... jeg er blot objektiv


    Så for nu lige at rette op på MLM indtægssvineren, - Jo du kan, hvis du er den rette, tjene rigtig mange penge på MLM og på lovlig vis, og ja du kan tilbyde denne mulighed til venner, bekendte, familie - men du finder nok ud af at det er de færreste der ønsker at tage dit tilbud, hvor godt du så end mener det - og vælger du at tilbyde dine nærmeste din MLM forretning, så gør det sobert og professionelt, så du undgår at folk forveksler det med pyramidespil, selvom organisationen (Lige som Coop og alle andre organistioner) er opbygget på pyramideformen.


    Vær nu åben om det du laver, og skjul det ikke i firmanavne som SCANDICONSULT TEAM-ARBEJDHJEMMEFRA og hvad I nu ellers gemmer jer under, hvis I har et godt produkt, og i ved at det i laver IKKE er i strid med loven, så vær stolt af det, og vis jeres forretning til dem i ønkser at arbejde sammen med, og ikke til gud og hver mand... det er blot min mening...


    Håber ikke at jeg har skabt alt for megen røre i andedammen - syntes bare lige jeg ville give mit kendskab til MLM verdenen både på godt og ondt, for det KAN være en enestående mulighed, men den er bestemt IKKE for ALLE...


    Med Venlig Hilsen


    EichenDK

  • :goodpost:



    .. selvom jeg selv ALDRIG kunne finde på at gå ind i et firma af MLM strukturen. Yderligere vil jeg tilføje, at fra de bekendte, jeg har, der har snuset til MLM firmaer, er det mit indtryk, at fordelingen er meget ulige. Dermed mener jeg, at der ofte er to steotyper, der søger ind:


    (1) supersælgeren
    (2) den "desperate", naive, mindre intelligente og derfor ofte lidt naive


    Og her er det rigtigt, at supersælgeren nogle gange kan lave gode penge. Det er selvfølgelig også ham, der har den største indsigt og lægger mest ærligt arbejde i firmaet. For (2), der tror, at han med minimal indsats kan lave hurtige nemme penge, ender han typisk bare ud med at lave endnu færre penge, end han ellers ville kunne lave..


    Lønnningsposen uddeles altså mere differentieret i MLM firma sammenlignet med et "almindeligt" firma, så selvom gennemsnitslønnen kan være "anstændig", så er der - så vidt jeg kan se - mange "fortabte" sjæle der alligevel ender ud med en lang næse..


    - ovenstående analyse er dog baseret på meget sparsom empiri, så hvis der er nogen, der kan belyse emnet bedre, er jeg lutter øre :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().