GTA 4 Savegame

• Jeg har i laaang tid siddet og spillet GTA4, og havde nu i gud ved hvor mange dage siddet fast i en mission, hvor man skulle følge efter en helikopter med Demitri i i speed-båd, så bliver man samlet op af sin gode ven i en anden kamp-helikopter, og skal nu flyve efter Demitri. HVER gang går det kagemand, og han slipper væk.. Efter nogle dages forsøg, tænker jeg.. Fuck det, jeg finder nogle savegames, hvor den bane er overstået.. Jeg var selv kommet op på 60% mener jeg, da jeg har taget alle sidemissionerne ved siden af efterhånden..

Nå, men jeg finder en hvor der står 50% ved, og gennemført. Så er der jo stadig lidt "små-missioner" at lege med.

Jeg prøver ihærdigt at få lortet til at virke, men uden held.

Nu er mine egne Savegames så væk..

Kan se dem jeg har downloadet i spillet, men den siger fejl når man loader dem.

Så nu er det bare røv, og gidder virkelig ikke starte helt forfra, for derefter at sidde fast det samme sted.

-Hilfe??

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().

• Tror problemet er, at de savegames du har hentet, er lavet med en anden version end dit spil er i nu.. Tror dog ikke versionsnummeret står i cleartext i de savegames, men det er da værd at forsøge?

(Mulig spoiler) Derudover synes jeg det er synd at du springer lige præcis DEN mission over.. da det er den sidste.. Hvor er det at det går i kagemand for dig? Jeg kan huske jeg også legede en del med den mission, men det heldigvis lykkedes til sidst

• Har imellem alle mine forsøg prøvet at få lidt hjælp fra nettet, og idet også læst det er den sidste mission, og man styrter ned sammen med den anden helikopter, og får styr på Demitri.. Heldigvis for det da. Man er i særdeleshed begyndt at hade ham til langt op over begge ører..
    Også røv-irriterende at jeg bare ikke dur til den helikopter, og endnu mere irriterende at jeg ikke liiiiige to mig en kopi af mine egne savegames..

-Men sådan er det jo..

PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().

• Jamen så er jeg sgu i gang igen.. Nåede da de første 18%, ny lejlighed efter den første er sprunget i luften, og nu igen, et stort had til Dimitri.. Det tager sandelig lidt tid at komme op på de 60% igen..

-Fandt desværre aldrig en lettere løsning.

• havde du husket at flytte indholdet fra den mappe der hedder "invalid user" over i den mappe der heeder "user_enmassetal"?

Mener det var sådan jeg fik min brors savegame til at virke på min pc.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Nope.. Kopierede bare det jeg havde downloadet, og satte ind i min gemte spil.
    Så vidt jeg ellers har fundet frem til, er der en anden mappe. Xlive mener jeg den hedder, hvori man også skulle sætte noget ind..
    -Nu har jeg dog rundet de 43% , så nærmer mig jo hastigt hvor jeg var.

Desuden meget sjovt at kende historien.. Nu brugte jeg f.eks ikke tid på den første dame, da jeg viste hun er en fusker, og går heller ikke i sammenarbejde med Dimitri når den tid kommer igen.
    Der er mange små-ting som jeg gør lidt anderledes end før, og missionerne er også noget lettere 2. gang

• måske et dumt ? men gemmer spillet ikke ens savegames online når man er online i det der windows live værk.

Jeg spørg forde jeg lige har solgt min xbox og skal have købt pc versionen.

• Ved det ærlig talt ikke. Mente jeg det gjorde, men kunne ikke lige finde ud af at få det frem.

• Den gemmer achievements, men savegames er i en mappe på din PC, og når du bare flytter et save game over på en ny pc vil du få en mappe der hedder noget med invalid_user436346

Der skal du flytte dine saves over i en af de andre mapper der er i mappen som ligger et niveau over.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• der er ikke noget inde i min user_invalid... jeg tog bare hele mappen Rockstar Games også lage den ind men mit savegame kom aldrig til at virke

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm