Hvor køber i spil?

• Hej

Jeg ville bare høre om der skulle være nogle gode tips til hvor man kan købe billige spil på nettet?
    Jeg er på udkig efter Little Big Planet og det nye Motorstorm...hvilke jeg fandt til omkring 175,- stykket på Amazon i England. Men lige netop de to spil sender de ikke til DK :rolleyes: Så hvis der skulle sidde en og kende til et sted hvor man kan finde dem til en pris i den størrelsesorden (dvs.: ihvertfald under 400,-), må de meget gerne lige give lyd fra sig.

Play.com er i øvrigt også billige (vist nok omkring 245,-)...men jeg kender en del der har fået nuppet de ting de har købt der i tolden på det seneste. Så man skal nok holde sig fra Play lige foreløbigt.

Oprindeligt indlæg af Brition
    http://www.findspil.dk/

Bruger altid den side der. Suverænt den bedste og søger både i danske og udenlandske sider, hvor sidstnævntes priser er direkte omregnet til danske kroner via den nuværende kurs. Enkelt og nemt.

Den er sgu smart den side....genialt at den ikke kun tjekker i danske butikker :)
    Takker

Oprindeligt indlæg af dasjap
    http://www.brugtespil.dk

Tak for tippet... Men dels så syntes jeg de er for dyre - især med nyere spil, hvor deres brugtpriser ofte ligger aaaalt for tæt på nypriserne. Derudover så er der problemet med kvaliteten - folk har som regel et rimeligt liberalt forhold til hvad "stort set ubrugt" betyder :)
    Men tak for tippet

• Lige en opdatering mht. findspil.dk

De firmaer der kommer op i deres søgning med den billigste pris, ligger som regel på Jersey (ligesom Play.com). Så siden løser ikke lige helt mit problem....men bortset fra det er det sgu stadigvæk en fin side :)

• Quote "Jeg ville bare høre om der skulle være nogle gode tips til hvor man kan købe billige spil på nettet?
    Jeg er på udkig efter Little Big Planet og det nye Motorstorm...hvilke jeg fandt til omkring 175,- stykket på Amazon i England"

:D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

• Update:

Jeg fandt littlebigplanet til salg fra Amazon UK til ca. 275,- (inkl. fragt) alligevel. Det var lidt tricky for den eneste version der dukkede op i søgninger var den til 175,-...som bekendt ikke bliver sendt til DK. Men hvis man klikker ind på den version og klikker videre til Marketplace, kan man finde Amazon selv listet under udbyderne af ubrugte versioner.... Dermed kan man ihvertfald købe spillet til omkring 275,- uden at risikere told, moms og postdanmarks gebyr :)

• Billigespil.dk, dba.dk, qxl.dk div forums såsom her. :D

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af Keder
    Update:

Jeg fandt littlebigplanet til salg fra Amazon UK til ca. 275,- (inkl. fragt) alligevel. Det var lidt tricky for den eneste version der dukkede op i søgninger var den til 175,-...som bekendt ikke bliver sendt til DK. Men hvis man klikker ind på den version og klikker videre til Marketplace, kan man finde Amazon selv listet under udbyderne af ubrugte versioner.... Dermed kan man ihvertfald købe spillet til omkring 275,- uden at risikere told, moms og postdanmarks gebyr :)

Ja, derinde kan man nemt finde en god handel.

Oprindeligt indlæg af Shadazar
    http://www.softxchange.dk eller http://www.coolshop.dk - Mest softxchange hvis det er spil der er på lager, hvis det er forud bestilling bruger jeg coolshop.

Ja det virker som to steder med fornuftige priser. Men fandt det som sagt til hhv. i omegnen af 150,- og 200,- mindre end hvad de to butikker kunne klare. Så mht. littlebigplanet kan det ihvertfald betale sig at grave lidt i Amazons udvalg :)

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Ja, derinde kan man nemt finde en god handel.

Helt sikkert....forstår bare ikke hvorfor varen solgt direkte fra Amazon var gemt inde i Marketplace :rolleyes:
    Specielt når den sælger de eksklusivt prioriterer når man søger på Amazon UK ikke sender til alle deres potentielle kunder... Men sådan er der jo så meget. Jeg fandt jo spillet til sidst og skulle der være en læser af denne tråd der kigger efter samme spil er oplysningen jo givet videre :)

Helt sikkert....forstår bare ikke hvorfor varen solgt direkte fra Amazon var gemt inde i Marketplace :rolleyes:
    Specielt når den sælger de eksklusivt prioriterer når man søger på Amazon UK ikke sender til alle deres potentielle kunder... Men sådan er der jo så meget. Jeg fandt jo spillet til sidst og skulle der være en læser af denne tråd der kigger efter samme spil er oplysningen jo givet videre :)

Tja, mange derinde er almindelige butikker i England, og derfor forstår man måske nok, hvorfor de ikke sender ud af landet.

Det kan nogle gange tage sin tid at finde en vare til en god pris.

Men med den lave kurs på pund, så er der allerede penge at spare :D

• Helt sikkert....Men man må antage Amazon henter en pæn del af deres omsætning fra andre lande end England. Så det undrede mig bare at det gjorde det så svært for en, at få lov til at smide penge efter dem :)

Og ja man kan lave nogle ret gode handler derinde for tiden... De kører også nogle forskellige kampagner på Blu-Ray film, så man skal huske at holde igen når man klikker forbi siden - jeg var tæt på at købe for 1000,- film derinde, selvom jeg havde set dem allesammen før....de var bare så billige :crazyeyes:

Helt sikkert....Men man må antage Amazon henter en pæn del af deres omsætning fra andre lande end England. Så det undrede mig bare at det gjorde det så svært for en, at få lov til at smide penge efter dem :)

Og ja man kan lave nogle ret gode handler derinde for tiden... De kører også nogle forskellige kampagner på Blu-Ray film, så man skal huske at holde igen når man klikker forbi siden - jeg var tæt på at købe for 1000,- film derinde, selvom jeg havde set dem allesammen før....de var bare så billige :crazyeyes:

Altså Amazon selv sender jo udenlands. Det er bare de forskellige butikker, der sælger igennem hjemmesiden, der ikke altid gør.

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Altså Amazon selv sender jo udenlands. Det er bare de forskellige butikker, der sælger igennem hjemmesiden, der ikke altid gør.

Ja lige præcis...og som regel fungerer det sådan at de forskellige Marketplace-forhandlere bliver tilbudt som et alternativ til at købe varen direkte af Amazon. Hvis Amazon så ikke selv har varen (f.eks. hvis den er udsolgt) er Marketplace naturligvis eneste mulighed for at købe den gennem Amazon. Men i tilfældet med littlebigplanet dukkede Amazon, som sælger, ikke op i søgningen...før man kunne finde Amazons eget tilbud skulle man ind i Marketplace og vælge fanebladet med forhandlere der solgte ubrugte versioner - der gemte Amazon.co.uk sig så et godt stykke nede på listen... Det syntes jeg bare er lidt mærkeligt :)