Jeg har et problem, jeg kan pludselig ikke tilføje nogle gadgets?
Andre der har dette problem?
QuoteOprindeligt indlæg af LeeFusZ
Du højre klikker på musen og vælger gadgets right?
det virker nemlig fint ved mig
QuoteOprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Du højre klikker på musen og vælger gadgets right?
det virker nemlig fint ved mig
Jeg har fundet us af det.
Hvis man slår UAC fra, kan man ikke bruge gadgets.
Ser Tweak.dks forside også mærkelig ud på jeres OS?
tweak ser også underligt ud ved mig, men jeg tror det er pga, den ikke er optimeret til Ie 8.0 eller hva den nu hedder i Win 7
Tror ikke jeg kommer til at køre det for det bliver frigivet til, er ikke så meget for at køre noget der er i beta
Derudover har jeg hørt er den ikke understøtter de drivere der er til min Lenovo
Windows 7 kan ikke åbne eksterne harddisk?
Jeg kan godt se den i diskhåndtering
QuoteOprindeligt indlæg af LeeFusZ
Windows 7 kan ikke åbne eksterne harddisk?
Jeg kan godt se den i diskhåndtering
det kan jeg nu sagtens, så tror du lige må prøve igen
QuoteOprindeligt indlæg af DmK
det kan jeg nu sagtens, så tror du lige må prøve igen
Jeg har prøvet at genstarte min HD
Jeg har prøvet en anden USB port.
Hvad kan jeg ellers prøve?
ja ok så er jeg halv lost ... kigget efter at alt er installeret ? mit win7 drillede meget da jeg ikke havde sm bussen installeret ?
hvad med sådan noget som driverer? bruger i bare dem til vista? eller hvordan
QuoteOprindeligt indlæg af ArCoN
hvad med sådan noget som driverer? bruger i bare dem til vista? eller hvordan
yes mange af de drivere der er ude nu gfx chipset dur dem til vista også i win7
Nogen der ved hvor meget ram Win7 32 bit kan håndtere?
Samme som alle andre OS.
QuoteOprindeligt indlæg af ayu
Samme som alle andre OS.
det var satme et et svar der var ubrugeligt
pae er også låst på win7 ganske ligesom vista så det er den magiske grænse på 3,2
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af DmK
pae er også låst på win7 ganske ligesom vista så det er den magiske grænse på 3,2
Tak for det!
QuoteOprindeligt indlæg af DmK
Mig bekendt er det 4Gb delt over samtlige mængde hukkommelse i maskinen, dvs. det varierer alt efter hvilken konfiguration du kører med af skærmkort.
Nu regner jeg jo ikke med at manden er komplet idiot, og når nu han ved der er forskel på 32-bit og 64-bit så kunne de jo være han kunne tænke sig til resten med mit svar.
Jeg tænkte bare på om de havde ændret noget i forhold til Vista. En 32 bit Server 2008 datacenter kan nemlig spise 64 GB ram, så måske de også brudt "4 GB" grænsen i Win 7...
QuoteOprindeligt indlæg af SpRoX
Jeg tænkte bare på om de havde ændret noget i forhold til Vista. En 32 bit Server 2008 datacenter kan nemlig spise 64 GB ram, så måske de også brudt "4 GB" grænsen i Win 7...
Det er sandt, men nu er det jo heller ikke just et hvermands OS.
32bit = 3200 ram = 3,2gb at dit system kan vise du har 4gb er ikke det samme som det kan bruge 4gb
QuoteOprindeligt indlæg af SpRoX
well du skal bare have et 64bit OS så er det problem jo løst, 32bit Win7 vil stadigvæk have det samme problem. Det tror jeg ikke de laver om på.
Lidt om max ram udnyttelse på 64bit OS http://autocadder.blogspot.com…available-for-64-bit.html