Hardcore WAR gaming

  • Kan se hvad du mener, jeg står præcist samme sted som dig. Jeg får bare først spillet i morgen kl 09.00 med posten :p..


    Men jeg går og tænker på lidt af det samme, jeg har også været wow gamer..


    Hvilken server spiller du på?


    Og - Det var så lidt :D

  • lidt skidt, kan faktisk ikke huske hvad serveren hedder, kommer lige ind i morgen når jeg har tjekket det på min bærbar og skriver hvilken jeg spiller på ;). Men jeg er da glad for at høre jeg ikke er den eneste der har det sådan, undre mig i det hele taget også over hvorfor spillet ikke får mere opmærksomhed, hvis det virkeligt er en rival til WoW.
    btw jeg spiller Order.. for god ordens skyld xD..

  • Er selv Rank 40 på Karak Eight Peaks, du kan raide og rvr og hvad du vil, på min server er der altid nogen der RVR i T4 og somme tider mange. Her til aften prøvede vi at tage en Fortress (ikke en keep), og efter serveren crashede 4 gange gik tiden ud så vi kunne ikke tage den. Mega fucked, men sjovt.
    Items får du igennem RvR i T4 ved at tage keeps og slå andre players ihjel og igennem influence, og raids. Keeps virker lidt som PQ med at man skal roll' om at få en bag.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • hey serveren er Karak-norn . er medlem af guilden Nameless, som du self er velkommen til at joine hvis du starter på den server.
    Tak for svaret RAC, du gav mig lige lidt mere forståelse for mit spørgsmål