S: Dell Inspiron 6400

  • Dell Inspiron 6400 Hi Performance sælges grundet mindre behov.


    Processor: 1,83GHz (med 667MHz FSB og 2MB L2-cache)
    RAM: 2GB DDR-RAM (med 667 MHz FSB)
    256 MB grafikkort (NVidia Geforce Go 7300 turbo cache)
    15,4" 1280x800 skærm
    160 GB HDD
    6 cellers batteri (ca 2,5 timer, med balanceret ydeevne)
    Bluetooth og wifi (a/b/g)
    Kortlæser, 4 USB 2.0 porte, s-video, VGA, firewire og DVD-brænder
    Vista + andre programmer (bundle)
    Computeren er desuden yderst støjsvag


    Købt for 9.200 kr.
    4 mdr reklamationsret tilbage..


    Giv et bud..


    Skriv eller ring endelig hvis spørgsmål el. flere billeder (tlf.: 61797675; jonasbjoernlund@gmail.com)

  • Hey dude, :) jeg er ked af at sige det men havde en som var en dell større 9400modellen med alle upgrades fik kun 3500kr for den, muligt jeg havde lidt travlt men folk mener zepto og alle de andre billige mærker er bedre så de ved ikke hvad kvalittet er, så jeg tror ikke du for såmeget for den



    men du kan jo altid håbe :) Held og lykke med det, ellers en fin bærbar du har dig

  • Jeg er godt klar over at man kan få lignede laptops fra zepto m.fl. fra ca. 7.000 kr, men jeg mener nu også der er forskel på kvaliteten mellem en zepto og en dell.. Jeg har været meget tilfreds med den, og er det endnu.. Sælger den pga. behov for større opløsning på skærm til grafisk arbejde.


    I må forresten gerne komme med bud på den..?


    Prisen er ikke fast, men jeg går helst ikke meget mere ned i pris :)


    Jonas

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dazebabz
    Hey dude, :) jeg er ked af at sige det men havde en som var en dell større 9400modellen med alle upgrades fik kun 3500kr for den, muligt jeg havde lidt travlt men folk mener zepto og alle de andre billige mærker er bedre så de ved ikke hvad kvalittet er, så jeg tror ikke du for såmeget for den



    men du kan jo altid håbe :) Held og lykke med det, ellers en fin bærbar du har dig


    Kan kun give ham ret jeg tror ikke du får over 3000 for den hvis du får så meget. Brugte bærbare er ikke i høj kurs. Og det der NVidia Geforce Go 7300 turbo cache er altså ikke noget der rykker.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jeg vil nu ikke give dig ret i det med grafikkortet, jeg har brugt computeren til både spil og grafisk arbejde, og den har klaret det fint.. Selvfølgelig kan man ikke køre med max-effekter i de meget krævende spil, men det har heller aldrig været hensigten med pc'en..


    Hvis ikke I er tilfredse med prisen kan i bare give et bud, og så ser vi på det..