Indlæg af JonasBB

    Hey.


    Er på udkig efter en ny skærm til mit setup.
    Har en GTX 970'er og en ikke alt for imponerende i5 CPU (opgraderes inden længe).


    Jeg er på udkig efter den bedste skærm til mit gamingbehov og har brug for hjælp/inputs.


    Jeg spiller spil som:
    - GTA V
    - Civilazation
    - Far Cry
    - Skyrim


    Jeg vil gerne have en skærm der opfylder mine behov:
    - FullHD (jeg tror 2k eller 4k bliver for hårdt at trække)
    - G-Sync
    - 144Hz, gerne mere
    - 24"


    Hvad har i af erfaringer? Gode som dårlige...

    Hej alle


    Jeg søger et nyt wi-fi system til hjemmet.


    På mit system har jeg brug for en switch (da jeg har NAS, PS3, TV & Appel Airport) samt et hurtigt trådløst netværk. Mit nuværende trådløse netværk (n-draft) fra Airporten, lever bestemt ikke op til mine forventninger (1-3 MB/s)!


    Hvordan vil I mene jeg skal bygge mit netværk op, og med hvad?


    PS. hastighed betyder meget.

    Dell Inspiron 6400 Hi Performance sælges grundet mindre behov.


    Processor: 1,83GHz (med 667MHz FSB og 2MB L2-cache)
    RAM: 2GB DDR-RAM (med 667 MHz FSB)
    256 MB grafikkort (NVidia Geforce Go 7300 turbo cache)
    15,4" 1280x800 skærm
    160 GB HDD
    6 cellers batteri (ca 2,5 timer, med balanceret ydeevne)
    Bluetooth og wifi (a/b/g)
    Kortlæser, 4 USB 2.0 porte, s-video, VGA, firewire og DVD-brænder
    Vista + andre programmer (bundle)
    Computeren er desuden yderst støjsvag


    Købt for 9.200 kr.
    4 mdr reklamationsret tilbage..


    Giv et bud..


    Skriv eller ring endelig hvis spørgsmål el. flere billeder (tlf.: 61797675; jonasbjoernlund@gmail.com)

    Jeg vil nu ikke give dig ret i det med grafikkortet, jeg har brugt computeren til både spil og grafisk arbejde, og den har klaret det fint.. Selvfølgelig kan man ikke køre med max-effekter i de meget krævende spil, men det har heller aldrig været hensigten med pc'en..


    Hvis ikke I er tilfredse med prisen kan i bare give et bud, og så ser vi på det..

    Jeg er godt klar over at man kan få lignede laptops fra zepto m.fl. fra ca. 7.000 kr, men jeg mener nu også der er forskel på kvaliteten mellem en zepto og en dell.. Jeg har været meget tilfreds med den, og er det endnu.. Sælger den pga. behov for større opløsning på skærm til grafisk arbejde.


    I må forresten gerne komme med bud på den..?


    Prisen er ikke fast, men jeg går helst ikke meget mere ned i pris :)


    Jonas

    Dell Inspiron 6400 Hi Performance sælges grundet mindre behov.


    Processor: 1,83GHz (med 667MHz FSB og 2MB L2-cache)
    RAM: 2GB DDR-RAM (med 667 MHz FSB)
    256 MB grafikkort (NVidia Geforce Go 7300 turbo cache)
    15,4" 1280x800 skærm
    160 GB HDD
    6 cellers batteri (ca 2,5 timer, med balanceret ydeevne)
    Bluetooth og wifi (a/b/g)
    Kortlæser, 4 USB 2.0 porte, s-video, VGA, firewire og DVD-brænder
    Vista + andre programmer (bundle)
    Computeren er desuden yderst støjsvag


    Købt for 9.200 kr.
    4 mdr reklamationsret tilbage..


    Giv et bud..


    Skriv eller ring endelig hvis spørgsmål el. flere billeder (tlf.: 61797675; jonasbjoernlund@gmail.com)

    God samlet computer (m. skærm, mus, tastatur) der passer til alles behov. Er samlet i den hensigt at være kraftig, lydløs og strømsvag. Indholder:


    - Asus P5N-E SLI mobo.
    - Intel Core 2 Duo E6600 2,4 GHz (4 MB).
    - 4 GB Corsair XMS2 (dual setup) - RAM.
    - Inno3D GeForce 8800 GTS (320 DDR3 ram 1,6 GHz).
    - 500 GB Samsung SpinPoint T166 S-ATA2.
    - Windows Vista Home Premium.
    - 2 x Plextor dvd-brændere m. dual layer (PX-712 & PX-755)
    - Creative Audigy 2 m. digital udgang.
    - Enermax Liberty 500 W.
    - Logitech MX1000 mus og Logitech Elite keyboard.
    - Floppy.


    Hele herligheden sidder i et Chieftech Dragon kabinet hvor der er taget stort hensyn til ariflowet (bl.a. med den regulerbare 120mm blæser i toppen).
    Computeren er ideel til alle spil på markedet og kombineret med den 19" Samsung SyncMaster 930BF skærm der medfølger, ser billedet rigtig godt ud.
    Er også velegnet til kontorbrug. Samlet ny pris i dag: 10.500 kr... Ring eller skriv hvis spørgsmål/manglende info... Giv et bud :)


    Tlf.: 61 79 76 75

    Hej.. Dell Inspiron 6400 Hi Performance sælges grundet mindre behov og pengenød. En yderst alsidig bærbar computer, der med sikkerhed opfylder alles behov.


    Indeholder:
    - 1,83GHz (med 667MHz FSB og 2MB L2-cache)
    - 2GB RAM (667 MHz FSB)
    - 256 MB dedikeret (NVidia Geforce Go 7300 turbo cache, med mulighed for delt hukommelse)
    - 15,4" 1280*800 skærm
    - DVD-brænder
    - Kortlæser
    - Vista Home Premium + andet software
    - Bluetooth & WiFi
    - 4 HiSpeed USB porte
    - S-Video
    - 2-3 timers batterilevetid


    Computeren er yderst lydsvag og har et godt tastatur (samme placering/form som på alm eksternt tastatur).


    Stadig 7 mdr reklamationsret tilbage (har desuden aldrig været problemer med den).
    Købt for 9.200 kr.


    Kan kontaktes på 61 79 76 75 eller jonasbjoernlund@gmail.com for mere information/flere billeder/bud.


    Kom med et bud :)

    Hej.. Selvbygget computer sælges. Er i meget fin stand og virker 100p og fuldt tilfredsstillende. Sælges grunder pladsmangel og økonomisk krise.. heh..


    Jeg har altid gjort meget ud af at den er så lyssvag og strømsparende som muligt, men har selvfølgelig også taget stor hensyn til ydeevnen.


    Indeholder:
    - Asus P5N-E SLI mobo.
    - Intel Core 2 Duo E6600 2,4 GHz (4 MB).
    - 4 GB Corsair XMS2 (dual setup).
    - Inno3D GeForce 8800 GTS (320 DDR3 ram, 1,6 GHz).
    - 500 GB Samsung SpinPoint T166 S-ATA2.
    - Windows Vista Home Premium.
    - 2 x Plextor dvd-brændere (PX-712 & PX-755 m. dual layer)
    - Creative Audigy 2 m. digital udgang.
    - Enermax Liberty 500 W.
    - Logitech MX1000 mus og Logitech Elite keyboard.
    - Floppy.
    Hele herligheden sidder i et Chieftech Dragon kabinet hvor der er taget stort hensyn til ariflowet (bl.a. med den regulerbare 120mm blæser i toppen af kabinettet og den store Zalman blæser på CPU'en).
    Der følger desuden en 19" Samsung SyncMaster 930BF skærm med, i top stand som resten af pakken.


    Da jeg regnede sammen hvad et lignende system ville koste fra ny i dag, ville det rende op i 10.500 (edbpriser.dk). Enkelte dele er over 2 år (bl.a. kabinet, tastatur og skærm), men de fleste indre hardware dele er under 2 år gamle (bl.a. CPU, mobo, grafikkort, ram, HDD m.m.). Kvittering haves på alt.


    Hvis I har nogle spørgsmål, eller ønsker billeder, kan I altid kontakte mig på 61 79 76 75, eller jonasbjoernlund@gmail.com


    Kom med et bud :)

    Hej..


    Jeg har lige købt en ny Samsung HD500LJ Harddisk hvor jeg gerne vil have installeret min Windows Vista Home Premium. Min computer kan sagtens finde harddisken og vista går også fint igang med at installere, MEN når installationen er ved at være færdig og systemet loader op for første gang kommer der en fejl og systemet genstarter.
    Jeg har forsøgt at installere det på almindelig måde, "reperere" vista, fjerne RAM-blokke og prøvet igen, forsøgt installation fra vista (via min gamle hdd) og forsøgt på en helt andet computer. Alle måder med samme fejl til resultat.


    Jeg håber virkeligt der er nogle der kan hjælpe, for jeg er helt blanket af for idéer.


    Mit system:
    E6600 2,4GHz CPU
    Asus P5N-E SLI motherboard
    4 x 1 GB Corsair RAM (CM2X1024-6400C4)
    Samsung HD500LJ HDD



    På forhånd tak - Jonas