Far Cry 2

• Jeg har lige klaret første mission og skal nu ind i en bar for at få noget medicin mod malaria, men jeg kan ikke nå at komme hen til den inden jeg dør... Hvad skal jeg??

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

• du skal stille dig hen foran alle mændene, og vente lidt. De alle vil sige noget til dig, og du skal så trykke "e" når de vil have noget af dig, eller give dig noget.

• Hvor ligger sandbox'en?
    Jeg har ledt hele C drevet igennem

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

• Er jeg den eneste som er MEGA skuffet over FC2... Jeg havde forventet mig meget mere, slet ikke så detaljeret som jeg havde regnet med...

• Enig... Blev også meget skuffet, men jeg syntes det der fejler mest er gameplayet. Og det der dynamic weather de har brugt så lang tid på er også noget crap.

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182