GTA4 installation problemer

• Hej alle tweakere og god jul!

Jeg var så heldig, at der i går aftes lå et GTA4 under træet med mit navn på :))

Så i dag kom tiden hvor jeg ville afprøve det. Men da jeg satte cd'en i, kom denne boks frem:

[Blocked Image: http://img241.imageshack.us/img241/7048/gta4helpjv0.th.jpg] :crazyeyes:

Prøvede mig lidt frem og fik instaleret noget kaldet Rockstar Social Club, så poppede det sjove vindue op igen og jeg måtte endnu en gang forsøge at tyde de sjove firkanter :crazyeyes:
    Pludselig begyndte selve instalationen af GTA4 og efter et stykke tid var den færdig.
    Derefter blev det Mircosofts tur til at fylde min harddisk med crappy software.
    Da alt var instaleret og klart, forsøgte jeg at åbne selve spillet, men intet skete :ohmy:.

Jeg har forsøgt at reparer og geninstalere, men lige meget hjalp det :rolleyes:

Håber der er nogle som kan hjælpe mig :9xo

AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

• Jeg fik også GTA IV i julegave.

Og mit spil så også sådan ud da jeg satte cd'en i?

Men når Rockstar Social Club er installeret skal du åbne det .. Og så kommer resten af sig selv.

Oprindeligt indlæg af KamakaziChild
    Men selvom jeg både er logget på RGSC og Windows LIVE sker der stadig ingen ting :crazyeyes:

prøv at køre GTAIV installering som XP (Service Pack 2) se om den så vil installer ordenligt, det skulle jeg da jeg testede Windows 7.

Oprindeligt indlæg af puma99dk|

prøv at køre GTAIV installering som XP (Service Pack 2) se om den så vil installer ordenligt, det skulle jeg da jeg testede Windows 7.

Hvordan gøres det? Det skal siges at jeg kører med XP SP3.

AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

Hvordan gøres det? Det skal siges at jeg kører med XP SP3.

oki wierd, synes bare screen lignte Vista, men oki.

jeg køre med en reinstalleret XP SP3 jeg har installeret den nyeste DX9, Nvidia 180.40 driver og så alt det som var på GTAIV skriverne og jeg ka fint, køre det har evt. updated den med nogle små updates fra MS?

• Har tjekket at jeg har alle nyeste drivere, men lige meget hvad, sker der intet når jeg går ind i RGSC og trykker PLAY. :crazyeyes:

Har tjekket at jeg har alle nyeste drivere, men lige meget hvad, sker der intet når jeg går ind i RGSC og trykker PLAY. :crazyeyes:

så reinstaller :T

Har desværre prøvet det, tre gange :ohmy:

oki det ved jeg det hjalp hos mig.

har du os installeret .NET Frameworks 2.0 og ik kun den som er med på dvderne?

• Jep har jeg tjekket. Har her til morgen været nede og bytte spillet, men stadig samme problem :crazyeyes:

Jep har jeg tjekket. Har her til morgen været nede og bytte spillet, men stadig samme problem :crazyeyes:

jeg havde nemlig det problem, efter jeg reinstalleret min XP hvor jeg først installeret den fra GTAIV dvderne, så afinstallerede jeg alt med .NET Frameworks at gøre og installeret .NET Frameworks 2.0 fra MS's egen siden så havde jeg intet problem, fordi .NET virker ik af de ældre versioner selv om du installer 3.0, har jeg nemlig oplevet.

her er hvordan jeg gjort:

Uninstall Microsoft .NET Framework with Aaron Stebner Cleanup Tool

• Det hjalp skam. Nu kom jeg videre til der hvor man skal indtaste serialkey. :9xo

Men nu efter jeg kun har .NET Frameworks 2.0 kan jeg ikke åbne RGSC, men ved ikke om det har noget med det at gøre. :crazyeyes:

Rettet en gang, sidst af KamakaziChild ().

• Så endelig!!! Efter den store hjælp fra puma99dk fik jeg det omsider til at virke. 1000 gange tak! :clap: :9xo

Må dog sige at spillet ikke er som forventet, ringe grafik og kratten lyd :boxed: Men der kommer forhåbentlig en STOR patch.

Så endelig!!! Efter den store hjælp fra puma99dk fik jeg det omsider til at virke. 1000 gange tak! :clap: :9xo

Må dog sige at spillet ikke er som forventet, ringe grafik og kratten lyd :boxed: Men der kommer forhåbentlig en STOR patch.

det var så lidt KamakaziChild, kom lige i tænke om det jeg selv gjorde, den største fix siger folk er at du ska update dit gfx driver patch skulle ik rigtig gi noget, men vil sige +512mb GDDR3 ram vil være nice.

• Jeg har også den nyeste beta driver fra nvidia. Men det kan jo være der kommer en større patch end den der er der nu, det må vi håbe. :dance: