hej jeg kunne godt bruge noget hjælp... til at vinde en top nice mobilos....
hvis at i går ind på http://194.255.126.214/index.pl?sw9=913
og giver mig 25 point vil jeg blive enormt glad og man kan gøre det ca.10 gange ved at lukke det windows hvor at man har piont i og trykke på linket igen....
håber på jeres støtte... og meget gerne mange gange...

Hjælp !!!!
-
-
25 her fra
-
endnu en "Hjælp (lige)!!!" tråd :]
Har vidst også klikket på linket, selvom jeg er lidt imod det der
-
Originally posted by DarkhorZe
endnu en "Hjælp (lige)!!!" tråd :]Har vidst også klikket på linket, selvom jeg er lidt imod det der
Det er sku da en HOT chick du har som avatar der
-
Originally posted by learner
Det er sku da en HOT chick du har som avatar der
Jo takker
Hun ved ihvertfald hvad der er godt - 'ALIS'
-
det er rart med lidt god støtte
-
Så er der afgivet 250 point fra min side
-
Originally posted by master
Så er der afgivet 250 point fra min side
tak rart at hårer og det var også noget at der kunne mærkes selom at jeg har lang vej ennu men det er jo vær at prøve -
jeg kom lige i tanke om at det kunne værer at der stadig kunne værer nogle som har problemer med shockwave men det kan findes her hvis at man ikke har det instaleret
http://sdc.shockwave.com/shock….cgi?&P5_Language=English -
Værs'go'! 250 fra mig... betragt det ikke som en tjeneste, men en lille julegave...
-
2624 point er du kommet op på
-
Originally posted by |ToXiC|-EViL
Værs'go'! 250 fra mig... betragt det ikke som en tjeneste, men en lille julegave...
sikke en gave at fåså kan jeg kun håbe på at jeg kan nå op på så mange point at jeg kan vinde den n-games fra nokia
-
Originally posted by master
2624 point er du kommet op påhmm det er lang vej til 1 pladsen på 178259 men jeg tror på det og er meget glad før støtten
-
Originally posted by klf
hmm det er lang vej til 1 pladsen på 178259 men jeg tror på det og er meget glad før støtten
hmm... kunne du ikke have sagt det på forhånd? der er jo ingen grund til at stemme på når du mangler over 175.000 point....det svarer til at der er mer end 2000 som stemmer på dig...
synes du ikke selv at det er at være lidt over-optimistisk?
-
Originally posted by Zigiro
hmm... kunne du ikke have sagt det på forhånd? der er jo ingen grund til at stemme på når du mangler over 175.000 stemmer....det svarer til at der er mer end 2000 som stemmer på dig...
Mon ikke du overkommer de 10 sekunder du brugte på at stemme?
-
Originally posted by Zigiro
hmm... kunne du ikke have sagt det på forhånd? der er jo ingen grund til at stemme på når du mangler over 175.000 stemmer....det svarer til at der er mer end 2000 som stemmer på dig...
ingen grund til pernik barer at jeg selv tror på det og self. hhber bå meget støtte så skal jeg hvist nok nå den hvis at du oven i købet også gør en indsats for migex. smid linker rundt til nogle af dine venner eller på en chat (ex. har jeg 2 comp her hjemme og jeg har brugt begge ca. 10 gange = 500 point shvis at jeg nu var på en skole ville det værer guf for mig, der er lige et rum med 10 comp og vupti så fik jeg 2500 point) eller hvor man nu kan møde folk og fortæller dem at du ved en at der ville blive enormt glad hvis at de lige lage vejen ind forbi denne grimme ko og gav den 25 point
og at de kunne finde koén her http://194.255.126.214/index.pl?sw9=913
-
hej eller morgen jeg kom lige til at gå ind på min ko her igen i morges og prøvet forsjovt at give den 25 point merer og undret men over at det kunne jeg godt så nu er håbet da meget stort for min grimme ko
så Hjælp!!! min grimme ko så den ikke bliver mobbet giv den 25 point http://194.255.126.214/index.pl?sw9=913 man kan gøre 5 gange fra en computer hver dag send gerne linket til så mange at du kender så jeg kan få en happy COW… -
hvordan laver man et billede om så det kan bruges i avatar???
-
Originally posted by Torque
Mon ikke du overkommer de 10 sekunder du brugte på at stemme?
sføli da
syns bare lige han godt kunne fortælle det i første omgang, men jaja, skidt pyt....
-
ja man skal aldrig sige aldrig nu ligger den på en 3 plads med over 60.000 point det er rart med den gode støtte