Hej alle.
Jeg har et problem. For et par måneder siden drillede min computer (HP Pavillion dv9005ea). Den blev ved at genstarte, når jeg ville tænde den, mit trådløse netværkskort afinstallerede sig selv, skærmen gik i sort. I det hele taget var det mere en grøntsag end en computer. Jeg prøvede så forgæves at geninstallere Windows, uden! at formatere vel at mærke. Dvs. jeg lagde egentlig bare Windows ind igen i samme mappe. Herefter startede jeg min computer, og problemet viste sig stadig. Jeg havde heldigvis nogle backup-diske, og dem prøvede jeg mig så også med - stadig uden forandring. Det viste sig senere, at det var en fejl på motherboardet, så det er nu blevet skiftet.
Mit problem er: Alle mine dokumenter, billeder og al min musik lå i "Dokumenter"-mappen. Alt sammen er tilsyneladende forsvundet; prøver jeg at åbne den gamle sti c:/Document&Settings/brugernavn, nægter den adgang. Men åbner jeg så "Denne computer" og markerer min harddisk, der uden i siden under detajler, hvor den viser harddiskens samlede størrelse, viser den ledig plads, og jeg kan se, at min harddisk stadig er fyldt til randen, på trods af, at mine filer øjensynligt ikke er til stede. Det leder mig til tanken, om det er muligt f.eks at genskabe alle mine gamle filer, eller på anden måde få dem igen?
Jeg håber der er nogen der har et bud, det vil jeg sætte stor stor stor pris på!