Hej
Jeg vil virkelig gerne prøve en demo af DotA men kunne ikke finde en demo på google.
Så hvis der er nogle der har fundet en man kan downloade gratis ville det være rigtig godt.
Hvis du har fundet en så skriv linket til mig...
Hej
Jeg vil virkelig gerne prøve en demo af DotA men kunne ikke finde en demo på google.
Så hvis der er nogle der har fundet en man kan downloade gratis ville det være rigtig godt.
Hvis du har fundet en så skriv linket til mig...
ok men ved du så en hjemeside hvor man kan downloade en demo af Warcraft 3 ?
tror jeg ikke der findes, og selv hvis der gjorde, skal du jo stadig bruge en cd-key til at kunne spille online, og DotA er et online mod
Spillet er alligevel ved at være så gammelt.. Du kan sikkert få dem begge to til 150-200,- bobs.?
Jeg gav 100 kr alt i alt for W3 + Frozen Throne.
Ikke en demo eller en trial, men ligefrem en demo trial. En prøveversion af en prøveversion.
Nej, træk mig nu baglæns ind i fuglekassen!
QuoteOprindeligt indlæg af SShadowS
Ikke en demo eller en trial, men ligefrem en demo trial. En prøveversion af en prøveversion.
Nej, træk mig nu baglæns ind i fuglekassen!
Den rette formulering ville nok være demonstrations prøvetur, skud fra hoften. Det er ikke engang et mod, det er et map xD
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Den rette formulering ville nok være demonstrations prøvetur, skud fra hoften. Det er ikke engang et mod, det er et map xD
rigtigt nok, men pågrund af hvor stor DotA mappet er, er det lige før det kunne være et mod
Ok så tror jeg at jeg køber Warcraft 3 og Frozen Throne og går ind på den der hjemmeside hvor jeg kan hente DotA.
Men hvordan skal jeg så lægge DotA moden eller mappen (hvad det nu er) ind i warcraft?
Ps. Jeg ved godt at jeg har skrevet "DotA trial demo" men der skulle rigtig have stået
"DotA trial/demo" men jeg havde lavet en stavefejl...
den ligger du i Warcraft 3\Maps\Download
Ok mange tak
ja