Arrr, Pakkeleg!!!!

  • Hey tweakers..


    Står og skal købe 2 gaver til pakkelegen med famlien d. 23. men kan simpelthen ikke finde på noget! :boxed:
    Så jeg står og mangler 2 latterlige eller sjove gave til MAX 50 kr stykket. Har i nogle idéer om hvad jeg kan købe og hvor jeg kan købe det? Helst ikke på nettet :)


    Mvh.

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Du skal altid købe det, som ingen gider at have :D
    Bare tag en tur ned i byen og køb det du synes er åndsvagt. :T


    Kan huske at min gave sidste år, Røget Jule-pølsesnack (smagte og stank ækelt), blev en stor succes.. Det var i hvert fald underholdende. Til pakkespil må gaverne ofte ikke koste så meget, så det er ikke det vilde man kan købe, så sats på det sjove :D

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

    Rettet en gang, sidst af asgerbj ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Du skal altid købe det, som ingen gider at have :D
    Bare tag en tur ned i byen og køb det du synes er åndsvagt. :T


    Kan huske at min gave sidste år, Røget Jule-pølsesnack (smagte og stank ækelt), blev en stor succes.. Det var i hvert fald underholdende. Til pakkespil må gaverne ofte ikke koste så meget, så det er ikke det vilde man kan købe, så sats på det sjove :D


    Hehe, hvor kan man få sådan noget? Den lokale slagter?

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Men i så fald, jeg prøver "Søsterne Grene", de har altid lidt at vært.


    Coolstuff.dk - SODOKU TOILET PAPIR!! :D Fuck det må jeg eje.

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Hvad med Tiger?
    Der har de også sudoku-toiletpapir. Og alt muligt andet. Og et hovedmassagepiskeris. (Cobbertopper). Hvad folk end kalder dem. Ahhh de er så fantastiske!

  • Jamen det er jo dejligt med al den hjælp. Tror jeg tager et smut i Tiger og dyehandlen.. Det skal sku nok blive godt :D


    Tak for hjælpen.

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pAzquee
    Hey tweakers..


    Står og skal købe 2 gaver til pakkelegen med famlien d. 23. men kan simpelthen ikke finde på noget! :boxed:
    Så jeg står og mangler 2 latterlige eller sjove gave til MAX 50 kr stykket. Har i nogle idéer om hvad jeg kan købe og hvor jeg kan købe det? Helst ikke på nettet :)


    Mvh.


    står i samme problem som dig, sakl også købe 2 gaver til max 50 kr. og er fuldstændig blank for ide'er har været rundt i forskellige butikker men har ikke fundet noget som man sådan kan bruge til pakkeleg.

  • Det må da siges at være fantasiløst hvis du ikke kan finde random gaver til en 50'er stykket... det er sq da bare at gribe nogle varer der koster det ønskede beløb, sålænge det ikke skal være på køl eller frost, så kan det da være fuldstændig ligegyldigt hvad der er i pakkerne.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Det må da siges at være fantasiløst hvis du ikke kan finde random gaver til en 50'er stykket... det er sq da bare at gribe nogle varer der koster det ønskede beløb, sålænge det ikke skal være på køl eller frost, så kan det da være fuldstændig ligegyldigt hvad der er i pakkerne.


    tror måske lidt det kommer an på hvilken type familie man har, for normalt plejer vi bare og købe sådan noget gøk og gejl til 10 kr, men i år er det lavet om, det skal være noget man kan bruge og så er pisen sat op til 50kr.


    syntes det svært og skulle finde noget alle har mulighed for og bruge når det ikke må være køkken ting, eller som sagt ubrugligt !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    tror måske lidt det kommer an på hvilken type familie man har, for normalt plejer vi bare og købe sådan noget gøk og gejl til 10 kr, men i år er det lavet om, det skal være noget man kan bruge og så er pisen sat op til 50kr.


    syntes det svært og skulle finde noget alle har mulighed for og bruge når det ikke må være køkken ting, eller som sagt ubrugligt !


    Det var da kedeligt, alle kan da bruge 15-20 pakker gær :D eller passende mængder tun i dåse :P

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Det var da kedeligt, alle kan da bruge 15-20 pakker gær :D eller passende mængder tun i dåse :P


    he he jaa, rigtig, tror dog min mor vil blive pænt skuffet over sådan en gave :P


    må se om man ikke kan hitte på noget, var i sådan en 10'er butik i dag og fandt en masse som jeg normalt ellers ville ha købt, sjove mærklige ting, men nu må det jo ikke være sådan mere :-/

  • Nå, men jeg vil smutte ned og købe noget Sudoku toilet papir og andet gøgl til pakkelegen, tak for hjælpen :)

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |