S: Dymatize proteinpulver og Mega gainer

  • Hey,


    Jeg købte i sin tid en ordentlig bunke proteinpulver og Megagainer, da planen var at jeg skulle give den gas med styrketræningen. Jeg har desværre pådraget mig en skulderskade, som gør at jeg ikke har trænet længe, og heller ikke kommer til det foreløbig. Jeg sælger derfor mit lille lager af pulver produkter, da produkterne udløber til Marts, og så kan andre lige så godt få glæde af dem. Bøtterne har stået i mit garderobe skab hvor der er ret køligt, og de har derfor hverken fået fugt eller er blevet udsat for for høje temperaturer.


    Der er tale om to produkter:


    Proteinpulver:


    Dymatize Elite, Rich Chocolate - 2,3 Kg (Mindst holbar til Marts 2009) Har to bøtter til salg


    Elite Whey Protein fra Dymatize indeholder en perfekt blanding af valle protein koncentrat, ion-echange valle protein isolat og valle peptider. Elite Whey Protein indeholder ingen aspartam og er heller ikke tilsat sukker, fruktose eller anden kulhydrat.


    Elite indeholder desuden en enzym blanding der gør fordøjelsen nemmere (Aminogen®) og hjælper med at forbedre optagelsen. Aminogen® gør desuden produktet mere velegnet til folk med laktose intolerance.


    Næringsindhold:


    Serveringsstørrelse: 28,7 gram
    Energi: 116 kalorier
    Protein: 23,0 g (80,00 %)
    Fedt: 1,5 g (5,20 %)
    Kulhydrat: 2,5 g (8,70 %)
    - heraf laktose: 1,0 g (3,50 %)


    (link:http://www.sublimsport.com/dk/…s/elite-whey/category/14/)


    Normalpris i butik 599,-
    Pris på nettet 439,-


    Sælges HBO 150 ,-


    Mega Gainer:


    Dymatize Mega Gainer, Rich Chocolate - 1,5 Kg (Mindst holbar til Marts 2009) Har tre bøtter til salg.


    Dymatize Mega Gainer giver dig den perfekte blanding af essentielle og ikke-essentielle aminosyrer med simple og komplekse kulhydrater. Med Dymatize Mega Gainer valleproteiner med de vigtigste aminosyrer kan du hurtigt genopbygge dine musklers kulhydrat- og proteinlagre. Bruger du Mega Gainer efter træning vil du hurtigt forøge din vægt og din muskelmasse.


    Dymatize Mega Gainer fås i 4 smagsvarianter: Chokolade, hindbær/jordbær, mokka, vanille smag


    Produkt detaljer:
    Proteiner består af aminosyrer, som er kroppens byggesten. Aminosyrer sammensættes til kæder af peptider, som sættes sammen til proteiner. Der er 9 essentielle aminosyrer, som kroppen ikke selv producerer og som derfor skal indtages gennem kosten.


    Ved hård styrketræning har man brug for ca. 2,0 gr. protein pr. kilo kropsvægt. Det er vigtigt at indtage protein senest en halv time efter træning for at opnå den bedst mulige genopbygning/ restitution af muskelvævet og bindevæv.


    For mig betød brug af Mega gaineren, at jeg meget hurtigt forøgede min muskelmasse. Jeg drak shakes af en blanding af Eliten og Megagaineren, hvilket gav et perfekt resultat. Problemet for mig bestod i, at min krop ikke havde tilstrækkeligt med kulhydrater, hvorfor min krop brugte proteinen som forbrænding i stedet for til opbygning af muskelmasse. Dette ændrede indtagelse af Mega gaineren.



    Amount Per Serving:


    Calories: 540
    Calories from Fat: 63
    Total Fat: 7g 9%
    Saturated Fat: 1g 4%
    Cholesterol: 0g 0%
    Sodium: 135g 12%
    Potassium 990mg 65%
    Total Carbohydrates: 89g
    Dietary Fiber: 0g 0%
    Sugars: 26g
    Protein: 30g
    Vitamin A: 0%
    Vitamin D: 0%
    Iron: 2%
    Calcium: 6%
    Vitamin C: 0%
    Vitamin E: 0%


    (link:http://www.sublimsport.com/dk/…/mega-gainer/category/14/)


    Normalpris i butik 299,-
    Pris på nettet ukendt,-


    Sælges HBO 100,-


    Produkterne kan kun afhentes på Nørrebro, Kbh. Til gengæld følger personlig vejledning i brugen af produkterne, baseret på min viden og erfaring som fitnessinstruktør.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Der står de kun kan afhentes i KBH? Betyder det at du ikke vil sende?


    Vil ellers godt aftage begge spande med protein, for dit hbo beløb + pp

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Hey Rasmus,


    Det er ikke fordi jeg ikke vil sende, men har bare ikke tid til at komme på posthuset inden for det næste stykke tid grundet en kommende deadline på arbejdet. Hvis det er ok med dig, vil jeg gerne lige se tiden lidt an og se om der er en fra kbh området der har mulighed for at hente det i stedet - ellers skal jeg nok sende dig det når jeg får tid efter jul. Sig gerne til hvis det fortsat har interesse.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300