Vis din NFS:U Bil :D

Originally posted by The Hans
    Sorry, kan bare ikke lade være nu. ;)

Her kommer lige et par billeder af mine Need for speed biler. ;)

¨

Fin Galant der, Hans. Dem har jeg satme solgt mange reservedele til :D Arbejdede ved en aut. mitsubishi forhandler i 3 år ;)

Originally posted by Torque
    Fin Galant der, Hans. Dem har jeg satme solgt mange reservedele til :D Arbejdede ved en aut. mitsubishi forhandler i 3 år ;)

Ahh, en kender ;)

Er ikke GTI versionen, men 2,0I Limited edition.
    Den vejer 1275 kg og spiser godt med benzin, men jeg er glad for den :D

Den røde var en Honda Accord 2,0 EXI. Den kunne godt nok flytte sig. ;)

Er ikke GTI versionen, men 2,0I Limited edition.
    Den vejer 1275 kg og spiser godt med benzin, men jeg er glad for den :D

Det kan heller ikke rigtig betale sig at købe GTI'en. Godt nok har den 150hk, men den er også noget dyrere at holde kørende. Den 8-ventilede 2-liters motor (4G63) der ligger i din, er noget mere momentstærk og generelt mere behagelig at køre. Og så er de møghamrende pålidelige. Så længe man holder olie, vand og tandrem i orden, er der sjældent bøvl med dem.
    GTI'erne er ret notoriske, fordi de har det med at æde tandremmen. Der er meget lidt spillerum mellem stemplerne og ventilerne, så når remmen ryger. går de hele ud af takt. Sidste gang jeg så én, stod den på 16 nye ventiler, renoveret top og to nye stempler 8o

Og så er der selvfølgelig den lille (læs. STORE) forskel i forsikring :D

Det kan heller ikke rigtig betale sig at købe GTI'en. Godt nok har den 150hk, men den er også noget dyrere at holde kørende. Den 8-ventilede 2-liters motor (4G63) der ligger i din, er noget mere momentstærk og generelt mere behagelig at køre. Og så er de møghamrende pålidelige. Så længe man holder olie, vand og tandrem i orden, er der sjældent bøvl med dem.
    GTI'erne er ret notoriske, fordi de har det med at æde tandremmen. Der er meget lidt spillerum mellem stemplerne og ventilerne, så når remmen ryger. går de hele ud af takt. Sidste gang jeg så én, stod den på 16 nye ventiler, renoveret top og to nye stempler 8o

Og så er der selvfølgelig den lille (læs. STORE) forskel i forsikring :D

En rigtig kender endda. Tak for info'en. :D

Jeg har faktisk en ny tandrem liggende jeg skal have sat i. Ved du tilfældigvis intervallerne for tandremskift på den, altså km mellem ?

Moment har den masser af, i 5. gear kan den trække sig op fra 40 km/t, uden at lyde anstrengt. 8o

195 km/t kan den og 210 host-uden cat-host. Skulle lige prøve engang. ;) You know.... Need for speed. :))

• Den skal have ny rem for hver 90.000km eller 3 år, alt efter hvad der nu kommer først :D Og husk at tjekke strammerhjulet, for det er noget møg at skille det hele ad igen, hvis den begynder at pive efter 10.000km. Og den koster ikke så meget. Jeg mener den originale ligger omkring de 250kr + moms, og de uoriginale er en hel del billigere ;)

Den skal have ny rem for hver 90.000km eller 3 år, alt efter hvad der nu kommer først :D Og husk at tjekke strammerhjulet, for det er noget møg at skille det hele ad igen, hvis den begynder at pive efter 10.000km. Og den koster ikke så meget. Jeg mener den originale ligger omkring de 250kr + moms, og de uoriginale er en hel del billigere ;)

Mange tak. Det er ved at være oppe over så. Har et nyt remstrammerhjul liggende. ;)

Er ikke så længe siden jeg pillede tanken ud og skiftede den plade med røret, der sidder på tanken og som benzinpumpen sidder på inde i tanken. Der var hul på røret. Kors et bøvl det var. :rolleyes:
    Jeg kan love dig for, at der var "no smoking" mens det blev gjort. ;)

Mange tak. Det er ved at være oppe over så. Har et nyt remstrammerhjul liggende. ;)

Er ikke så længe siden jeg pillede tanken ud og skiftede den plade med røret, der sidder på tanken og som benzinpumpen sidder på inde i tanken. Der var hul på røret. Kors et bøvl det var. :rolleyes:
    Jeg kan love dig for, at der var "no smoking" mens det blev gjort. ;)

Ja, tankarmaturerne har det med at gå på dem. Men efter 10 år, må man sige de har gjort det godt. Dengang jeg arbejdede med dem, kunne de ikke fås originalt eller uoriginalt (kan de nu?), så vi lavede dem selv på værkstedet. En masse loddearbejde :D

Ja, tankarmaturerne har det med at gå på dem. Men efter 10 år, må man sige de har gjort det godt. Dengang jeg arbejdede med dem, kunne de ikke fås originalt eller uoriginalt (kan de nu?), så vi lavede dem selv på værkstedet. En masse loddearbejde :D

Ja, fik en ved en hugger til 700 kr + moms. Splinterny d.v.s ikke noget der er pillet af en bil. Ved ikke om den er original eller uoriginal, men den passede perfekt. :D
    Sparede mig lige for 4500 kr. til en benzinpumpe med tankarmatur på. Det var nemlig hvad Mitsubishi ville sælge mig. 8o

Well, we better give them their thread back ;)

Originally posted by Bender
    mange tak X(

Ingen grund til at være sur. Tråde har det med at dreje de mest mærkelige steder hen her på Tweak. Det sker ofte. ;)

Originally posted by lortelort
    http://www.alkohjerner.dk/nfsu der er mine biler :]

Hvordan kan man have flere bilen?????

Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo

• hmm meget fede biler, meeeen er der ikk overvældet over gfx på bilerne syns sku de ser noet kantet ud, eller er det bare mig ???

4070 Ti Gigabyte

Originally posted by Aerial
    Jamen her er min øse - har ikke kørt så mange løb endnu, så der er desværre ingen Skyline her endnu :evil:
    Har lavet den lidt efter den første slæde fra The fast and the furious. (Bemærk nickname - he he) ;) *G*

hehe nice :D vinyls passer ik helt.. hood ska være sort.. og der ska stå MI på den ;) som du faktisk kan få som vinyl :D har jeg stående på min skyline hen ad siden og på hood ;)

• Øhhhh.... Hvordan sætter jeg et billede ind her???

Så I kan se min slæde?????

Bærbar:
    Processor: Intel Core i7-720QM 4x1,60GHz (Turbo 2.80GHz) 6MB cache
    Ram: Kingston 4GB DDR3-1066 RAM DualChannel
    Harddisk: 500GB harddisk S-ATA 2,5" Fluid
    Grafik: ATI HD5650 1GB GDDR3 dedikeret RAM (DirectX 11)
    Skærm: 15.6” FullHD-LED Glare panel 1920x1080
    Drev: Blue Ray - Combo