GeForce 9800GT

  • Hejsa


    Nu er det langtid siden jeg har kikket på gfx market jeg har p.t et XFX 8800GT 256mb


    Tænkte på om det kan betale sig at skifte det ud til et GeForce 9800GT i stedet for?


    har søgt lidt på google men har ikke rigtigt fundet svar?


    hvad er hurtigtst af de 2?


    og evt andet gfx?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    9800GT er hurtigt hvis man sammenligner med det gfx du har nu.
    Men jeg vil nu sige et HD4850 i stedet det liggeri samme pris klasse som et 9800GT og yder lige det bedre


    Hmm okay takker :)
    bare fordi jeg overvejer sli for en gangs skyld :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    Hmm okay takker :)
    bare fordi jeg overvejer sli for en gangs skyld :)


    Du kan ikke gøre SLI på det bundkort som du har i din signatur. Det er kun til crossfire da det er med inteæ chipset. Hvis du skal have sli så skal du over og have et bundkort med nvidia chipset 780I eller 790I.
    Det er også derfor jeg forslår et HD4850 da det e billigt i indkøbs pris og det levere et kanon ydelse både som single kort og i crossfire som jeg selv kører med :D

  • Aner ikk hvad du bruger din computer til, men har du brug for nyt grafikkort? Ellers vent, der er ikk meget ved at skifte, bare for at skifte.. :P


    Men ja ellers tag et ATI HD4850 hvis det er.


    Og hvilken skærm kører du med?.. hvis du bare sidder med en 22" får du ikk det vilde ud af SLI da det først rigtig giver noget i de højere opløsninger.. ;) samme gælder crossfire..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Du kan ikke gøre SLI på det bundkort som du har i din signatur. Det er kun til crossfire da det er med inteæ chipset. Hvis du skal have sli så skal du over og have et bundkort med nvidia chipset 780I eller 790I.
    Det er også derfor jeg forslår et HD4850 da det e billigt i indkøbs pris og det levere et kanon ydelse både som single kort og i crossfire som jeg selv kører med :D


    Hehe Rolig rolig nu ;)


    Det er ikke det i min signatur.. det er et 780I ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    Hehe Rolig rolig nu ;)


    Det er ikke det i min signatur.. det er et 780I ;)


    Okay men nej jeg vil ikke sige et 9800GT så hellere et GTX260 eller noget i den stil

  • og igen..det er slet ikke sikkert du får noget specielt ud af det..kommer meget an på hvilken cpu den skal kære med og i hvilke opløsninger

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.