S: hardware, oprydningssalg

• EDIT slut: Det ser ikke ud til at have særlig stor interesse, og det jo forståeligt nok, når vi snakker SÅ gammelt hw.. lukker derfor tråden, og køre på genbrug med det :)

Hej Tweakere,
    jeg har noget hardware, som ikke længere bliver brugt, osv, men betyder jo ikke, at andre ikke vil kunne have glæde af det..

jeg starter med at sige at det er til afhæntning, da jeg har 15km til nærmeste posthus, og fordi jeg ikke gider sende til 100 forskellige folk..

på nogle af tingene sætter jeg en HBO, og på andre skal der bare bydes..

jeg regner med at have tid i weekenden, så folk kan komme forbi og hente det..

det kan hentes i skærbæk ved fredericia, jylland, lige over lillebæltsbroen(8km fra den gamle lillebæltsbro, og 1.5km fra motorvejen E45 - E20 motorvejskrydset)

PSU'er:
    1xchieftech 380W ATX 20pins HBO: Byd!
    1xnoname 180W ATX 20pins HBO: Byd!

GFX:
    1x asus 6800LE AGP, vertex pipes kan åbnes(er dog ikke bios flashed: HBO:100,-
    1x Geforce 3 Ti 200 AGP HBO: Byd!
    1x Geforce MX (1 eller 2) 32mb AGP HBO: Byd!

Bundkort samt CPU og RAM(kan sagtens sælges hver for sig):
    1x s754 athlon 64 3200+ (evt. zalman 9500 køler)
    Asus K8N-e Deluxe (med kasse samt kabler og manual)
    2x 512mb DDR PC3200
    HBO samlet: 350,-

1x athlon XP 1800+
    ECS K7S5A
    1x 512mb SD
    HBO: Byd!

Lydkort:
    1x AC97 chips lydkort 5.1 HBO: Byd!
    1x Soundblaster LIVE! 5.1: HBO: Byd!
    1x Soundblaster X-fi extreme music HBO: 200,-

Kabinetter:
    1x Antec P180 sort, én USB i fronten er knækket, men resten virker som det skal, pæn stand, men brugt og støvet, INGEN ridset i coatingen! HBO: 250,- SOLGT

1x Chieftec Dragon Full tower, brugt, mangler 2frontcovers, fan huller bagtil er skåret ud, ellers fin stand HBO: Byd!

CD brændere osv:
    1x HP cd brænder
    1x noname 52x cd-rom

Compaq PC
    Presario 5154 AMDK6-II

så tror jeg det var alt.. Alt er selvfølgelig testet og virker!

håber folk kan bruge noget af det, og husk, jeg er gud i tråden, og pas på med for meget OT :9xo

M.v.h
    Henrik

• Hvis du får lyst til at sende det, så vil jeg starte med 200pp for Xtreme Music lydkortet :)

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Oprindeligt indlæg af Renegger
    Hvis du får lyst til at sende det, så vil jeg starte med 200pp for Xtreme Music lydkortet :)

måse hvor meget jeg for afsat, hvis ingen andre afhenter det, så kan det godt være jeg vil sende det :P

Oprindeligt indlæg af trh55
    Byder:
    1x Soundblaster LIVE! 5.1 25,-
    1 x 512 Mb sd-ram 50,-

Ialt 75,- pp.

:cheers:

det er noteret, regner med at køre til lørdag aften, så kommer du bare forbi og henter det, hvis der ikke er budt højere :)

Bundkort samt CPU og RAM(kan sagtens sælges hver for sig): 1x s754 athlon 64 3200+ (evt. zalman 9500 køler) Asus K8N-e Deluxe (med kasse samt kabler og manual) 2x 512mb DDR PC3200 HBO samlet: 350,-

Hvis jeg kan skaffe nogle knaster, så er på den der.

• markerede det endda med fed.. nej, som jeg skriver var det ikke planen, når det kun er til salg for nogle få håndøre..

Oprindeligt indlæg af mogge_dk
    Hej hvis bundkort ram og processor ikke er gået er jeg køberen.

Havde et uheld med min egen i forgårs en dårlig psu brændte chipsettet på mainboard suk!!!!

Mvh Martin

helt sikkert martin, hvad kan du bruge, og hvad vil du ligge :)

• jeg er klar på cpu, bund, ram og køler. Det er en K8n-Sli deluxe ikke???

Bor I midtjylland men har en kammerat i Ejby på fyn så mener der er mulighed for at hente det.

Hvordan lyder 350 kr for det???

Har du evt et grafik kort i hånden PCI-E er jeg også lidt lun på det da mit X600 ikke er det hurtigste..

Mvh Martin.

• nej, det er k8n-e deluxe, og det er med AGP http://www.asus.com/products.a…=66&model=232&modelmenu=1..

havde tænkt mig, at der var den almindelige køler med(ikke stock), og at zalmanen var evt. oveni, for merpris, da jeg selv uden problemer kan bruge den, og ikke havde tænkt at den skulle kastes væk..

• Hej --

Er du flink og kontrollere om der er S-Video på de grafikkort du har ?..

Skal bruge et til min mediacenter pc. Og har ikke lyst til at bruge 1100 kroner på et nyt.

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Hej --

Er du flink og kontrollere om der er S-Video på de grafikkort du har ?..

Skal bruge et til min mediacenter pc. Og har ikke lyst til at bruge 1100 kroner på et nyt.

alle undtaget det gamle geforce mx.. geforce 3 og geforce 6800le er begge med tv-out..

hvis det er har jeg også et backup kort, som du kunne købe, designet til HD afspilning, geforce 8400gs, hvis det er en mediacenter PC du bygger dig..